Vivo

ویوو از گوشی X20 پلاس با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در روز 24 ژانویه رونمایی خواهد کرد

در نمایشگاه CES 2018، شرکت Vivo از گوشی X20 پلاس خود رونمایی کرد. این نسخه دارای اسکنر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش بود و به عنوان اولین گوشی‌هوشمند در دنیا با این ویژگی شناخته می‌شود.

در آغاز ماه ژانویه نیز این گوشی توانسته بود گواهی 3C را دریافت کند و هفته گذشته شاهد دریافت گواهی TENAA، توسط این گوشی هوشمند بودیم. شایعات منتشر شده در اطراف این محصول حاکی از عرضه آن به عنوان Vivo X20 Plus UD بود. اما امروز شرکت ویوو رسما تائید کرد که در روز 24 ژانویه (دو روز دیگر) از این گوشی با نام ویوو ایکس20 پلاس در دنیا رونمایی خواهد کرد.

Vivo

شرکت ویوو اعلام کرده است در روز 24 ژانویه، مراسم رونمایی در شهر پکن پایتخت چین برگزار خواهد شد. ساعت رونمایی هم برای 7.30 دقیقه بعد‌ از ظهر به وقت محلی برنامه‌ریزی شده است. بر روی پوستر رسمی طراحی شده برای این مراسم، درباره مشخصات و قیمت گوشی چیزی درج نشده است اما اطلاعات درز کرده، حاکی از آن است که مشخصات آن با گوشی X20 پلاس معمولی فرق ندارد و تنها در اسکنر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش متفاوت هستند.

نسخه ایکس20 پلاس دارای اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش، از سنسور اثر انگشت زیر صفحه اپتیکال Clear ID 9500 ساخت شرکت Synaptics بهره می‌برد. سنسور در بین لایه شیشه‌ای و پنل صفحه نمایش اولد جاسازی شده است. زمان عکس‌العمل برای باز کردن قفل گوشی هم چیزی در حدود 0.6 تا 0.7 ثانیه اعلام شده است. از این اسکنر اثر انگشت زیرپوستی به غیر باز کردن گوشی، برای تایید اعلان‌ها و پرداخت‌ها نیز می‌توان استفاده کرد.

اندازه صفحه نمایش گوشی نسخه ویوو ایکس20 یک نمونه 6.43 اینچی است. این صفحه نمایش از وضوح تصویر فول‌اچ‌دی پلاس (+FHD) و نسبت ابعاد 18:9 برخوردار خواهد بود. پردازنده اسنپدراگون 660 و چهارگیگابایت رم وظیفه انجام پردازش‌های گوشی را بر‌عهده دارند. 128 گیگابایت حافظه نیز این قطعات را همراهی خواهد کرد. همچنین مدیریت گوشی نیز بر دوش نسخه از پیش نصب شده اندروید نوقا 7.1.2 خواهد بود.

 

Vivo

یک دوربین دوگانه 12 مگا‌پیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی در پشت قرار گرفته است و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز در جلو خودنمایی می‌کند. نیروگاه تامین انرژی این گوشی هوشمند نیز یک باتری 3800 میلی‌آمپر است.

در خبر‌های قبلی یک برچسب قیمت 3999 یوانی (625 دلاری) بر روی گوشی هوشمند ویوو ایکس20 پلاس قرار گرفته بود. نسخه معمولی ویوو ایکس20 پلاس (بدون اثر انگشت زیر نمایشگر) نیز به قیمت 3698 یوان (577 دلار) عرضه خواهد شد.

1 در مورد “ویوو از گوشی X20 پلاس با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در روز 24 ژانویه رونمایی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH