تصویری از پنل پشتی گوشی شیائومی Mi 6X منتشر شد

سال گذشته کمپانی شیائومی پس از معرفی گوشی شیائومی می 5 به عنوان پرچمدار خود، از دو اسمارت‌فون دیگر با نام‌های شیائومی می 5C و شیائومی می 5X (که با نام شیائومی می A1 شناخته می‌شود) رونمایی کرد که نسخه ارزان‌تر با ارزش خرید بالایی بودند و سخت‌افزار ضعیف‌تری در مقابل پرچمدار چینی‌ها داشتند. به نظر می‌رسد همین رویه ادامه داشته و قرار است جانشین گوشی شیائومی می 5X به زودی با نام شیائومی می 6X عرضه شود.

در همین خصوص، تصویری از پنل پشتی این گوشی منتشر شده که البته اولین اطلاعات منتشر شده از شیائومی می 6X به شمار نمی‌رود؛ زیرا ماه گذشته نیز تصویری از این اسمارت‌فون منتشر شده بود. مطابق همان تصویر، دوربین دوگانه‌ای را در قاب پشتی می‌بینیم که به صورت عمودی در سمت راست قاب (چپ تصویر) تعبیه شده است. این نوع طراحی دوربین برخلاف چینش افقی دوربین دوگانه در گوشی شیائومی می 5X است. به علاوه، یک فلش LED نیز در بین دو لنز دوربین دیده می‌شود که شکل و شمایلی مشابه با آی‌فون X اپل دارد.

نکته جالب، وجود یک حفره کوچک در میانه‌های پنل پشتی است که مشخصا با توجه به اندازه آن بعید است برای حسگر اثر انگشت تعبیه شده باشد. هنوز مشخص نیست هدف شیائومی از ایجاد این حفره کوچک چه بوده است. بقیه موارد طراحی نیز مشابه نسل قبلی است. نحوه طراحی خطوط آنتن و البته لبه‌های خمیده پنل پشتی همانند آن چیزی است که در شیائومی می 5X دیده بودیم. لازم به ذکر است که جنس بدنه پشتی از فلز است.

هنوز جزئیاتی درخصوص سخت‌افزار شیائومی می 6X در دسترس نیست اما با توجه رده‌بندی این گوشی و مقایسه آن با نسل قبلی می‌توان گفت که چینی‌ها یک نمایشگر بزرگتر و یک باتری با ظرفیت بیش‌تر در مقایسه با می 5X و یک تراشه ضعیف تر در مقایسه با پردازنده شیائومی می 6 برای این میان‌رده در نظر خواهند گرفت. البته هنوز خود شیائومی وجود چنین اسمارت‌فونی را تایید نکرده و ممکن است همه این اخبار فقط یک شایعه باشند.

2 در مورد “تصویری از پنل پشتی گوشی شیائومی Mi 6X منتشر شد”

  1. دوستان من آنر ۸ دارم با اینکه اندروید ۷ براش اومده اما‌ من میزنم اپدیت میگه اپدیت جدید وجود ندارد،از کجا بفهمم رام گوشی مربوط به کدوم کشور و منطقه هست؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH