گلکسی S9؛ مقصر عدم رونمایی احتمالی از پرچم‌داران هواوی و ال‌جی در رویداد MWC

بر اساس گزارشات، شرکت‌های هواوی و ال‌جی در رویداد MWC از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود رونمایی نخواهند کرد. گفته می‌شود که این تصمیم آن‌ها به دلیل معرفی گوشی گلکسی S9 سامسونگ در نمایشگاه سالانه فناوری موبایل است و نمایانگر یک تغییر استراتژی خواهد بود؛ چرا که هواوی و ال‌جی در رویداد MWC سال گذشته چندین اسمارت‌فون را معرفی کرده بودند.

با پشت سر گذاشتن رویداد CES و بر اساس برنامه زمانی، کنگره جهانی موبایل رویداد بعدی در زمینه فناوری به شمار می‌رود. در صورتی‌که گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت ETNews دقیق باشد، نبایستی انتظار داشت که کمپانی‌های هواوی و ال‌جی از پرچم‌داران پیش‌تر شایعه شده خود در همایش سالانه MWC رونمایی کنند.

بر اساس گزارشات به دلیل رونمایی احتمالی سامسونگ از گلکسی S9، هواوی و ال‌جی هندست‌های P20 و V30+α خود را معرفی نخواهند کرد. مدیران ارشد سامسونگ در اوایل ماه ژانویه این خبر را تایید نمودند و اطلاعات افشا شده اخیر نیز احتمال رونمایی از گلکسی S9 را افزایش داده است.

در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، چنین اقدامی از سوی ال‌جی مایه تعجب نخواهد بود. با وجود این‌که کمپانی خبر عملکرد مالی قوی طی 3 ماهه چهارم سال 2017 را اعلام کرد؛ اما بخش موبایل این شرکت همچنان به فعالیت زیان‌ده خود ادامه داد. چو سئونگ-جین مدیرعامل ال‌جی الکترونکیس اعلام کرد که چرخه عرضه سالانه اسمارت‌فون‌های این شرکت به پایان رسیده است.

در عوض ال‌جی در صورت نیاز از اسمارت‌فون‌های جدید خود رونمایی می‌کند. بر اساس شایعات یک نمونه از این هندست‌ها، V30+a نام دارد و ظاهرا نمونه‌ای توسعه‌یافته از گوشی V30 معمولی است. یک سخنگوی ال‌جی در گفتگو با وب‌سایت Korea Herald تایید کرده که این کمپانی قصد دارد تا محصولاتی را در رویداد MWC معرفی نماید. اما در صورتی‌که شایعه به‌روزرسانی پرچم‌دار این شرکت رد شود، این پرسش مطرح خواهد شد که دستگاه‌های مورد ادعا چه محصولاتی هستند.

در مورد شرکت هواوی نیز یک نقشه راه جنجالی وجود دارد که ادعا می‌کند گوشی هواوی P20 در 3 ماهه دوم سال 2018 عرضه می‌شود. تولیدکننده چینی همچنان در مورد طرح‌های خود برای گوشی بعدی سری P محافظه‌کار است؛ هرچند که انتظار می‌رود این سکوت طی رویداد MWC شکسته شود.

از آن‌جا که هیچ چیز تایید نشده است، لذا نبایستی این گزارش را چندان جدی گرفت.

4 در مورد “گلکسی S9؛ مقصر عدم رونمایی احتمالی از پرچم‌داران هواوی و ال‌جی در رویداد MWC”

  1. س ۸ که مثل ماهی از تو دست لیز میخورد ، اگه صفحه edge میخواد بزنه دیگه حداقل پشت رو پوشش کربن باید بزنه تا لیز نخوره از تو دست …

  2. مهدی حاجیان

    یعنی قدرت سامسونگ انقدر بالا رفته که دیر شرکت های معرفی نمیکنن تا اون محصولش رو معرفی کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH