نوکیا 7 پلاس در گیک‌بنچ رویت شد

ظهور دوباره برند نوکیا در قالب یک کمپانی تازه وارد به نام HMD Global با رشد و پیشرفت بسیار سریعی همراه است. این کمپانی فنلاندی چندی پیش نوید داد که در نمایشگاه MWC عملکردی فوق العاده خواهد داشت، از این رو به نظر می‌رسد این تازه وارد برنامه‌های زیادی برای کسب موفقیت و افزایش سهم بازار خود دارد.


به‌تازگی اطلاعاتی در بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رویت شده که نشان دهنده تلفن همراه جدیدی به نام نوکیا 7 پلاس است. با این حال باید توجه داشت که درج اطلاعات غلط در گیک‌بنچ و یا سایر بنچمارک‌ها چندان سخت نیست. به هر حال اگر این اطلاعات درست باشد، نوکیا 7 پلاس را می‌توان یک اسمارت‌فون هیجان انگیز دانست. این هندست از چیپست اسنپدارگون 660 و 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند. اگرچه فرکانس کاری و هم‌چنین امتیازات کسب شده توسط این بنچمارک صحیح هستند اما تنها همین‌قدر اطلاعات از بخش سخت افزار در دسترس است. هم‌چنین می‌دانیم که هدایت این چیپست را اندروید 8.0.0 برعهده خواهد داشت.

اگر نوکیا 7 پلاس واقعا وجود داشته باشد و مشخصات سخت‌افزاری آن درست باشد، می‌تواند جای خالی میان پرچم‌دار نوکیا یعنی نوکیا 8 با اسنپدارگون 835 و اسمارت‌فون میان‌رده نوکیا 7 با چیپست اسنپدارگون 630 را پر کند. اگرچه هر دو چیپست اسنپدارگون 630 و 660 قدرتمند هستند و از معماری 14 نانومتری استفاده می‌کنند، اما قدرت اسنپدارگون 660 یک سر و گردن بالاتر از 630 است. از جمله برتری‌های اسنپدارگون 660 به نسبت 630 می‌توان به استفاده از هسته‌های Kryo 260 به‌جای کورتکس A53 و هم‌چنین استفاده از رابط گرافیکی آدرنو 512 و Hexagon 680 DSP اشاره کرد.

از دیگر مشخصات این هندست نظیر اندازه نمایشگر و یا وضوح آن اطلاع زیادی در دسترس نیست، با این حال انتظار می‌رود طی روزهای آینده اطلاعات بیش‌تری از نوکیا 7 پلاس درز پیدا کند. هم‌چنین چندی پیش FCC اعلام کرد نوکیا برای کسب مجوز دو اسمارت‌فون ناشناس اقدام کرده که ممکن است یکی از آن‌ها نوکیا 7 پلاس باشد. انتظار می‌رود نوکیا 7 پلاس یکی از محصولاتی باشد که نوکیا قصد دارد در کنگره جهانی موبایل به صورت رسمی رونمایی کند.

5 در مورد “نوکیا 7 پلاس در گیک‌بنچ رویت شد”

  1. سخت افزار خوبی داره و همچنین اسنپ 660 مصرف باتری فوق العاده ای داره اگه قیمت معقولی داشته باشه
    که مطمعنا نوکیا قیمت خوبی براش میزاره من از مشتری هاش خواهم بود

  2. کاش از پردازنده ۶۷۰ استفاده میکرد به جای ۶۶۰ یا۶۳۰ ویه باتری خوشکل ۷۰۰۰ میلی آمپر والبته دوربین ساخت شرکت کارل زایس وبدنه هم از آلومنیوم سری ۷۰۰۰

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH