ایسوس در رویداد MWC 2018 گوشی ذن‌فون 5 را معرفی می‌کند

با توجه به اطلاعات اخیرا لو رفته از گوشی‌های سری ذن‌فون 5، فاکتور زمان تنها مسئله پیش رو قبل از اعلام زمان عرضه رسمی این محصولات بود. امروز شرکت ایسوس از طریق یک توییت اعلام کرد که از گوشی ذن‌فون 5 طی کنگره جهانی موبایل 2018 در روز 27 فوریه رونمایی خواهد کرد.

چند هفته پیش، ایسوس تیزری رسمی را با هشتگ BackTo5 منتشر کرد که نام‌گذاری اسمارت‌فون‌های سری جدید این شرکت با عنوان ذن‌فون 5 را مورد تایید قرار می‌داد. این موضوع دقیقا مشابه با رویه عرضه ذ‌ن‌فون 5 در سال 2014 است. اگرچه در حال حاضر به‌جای عرضه تنها یک گوشی، چندین دستگاه با نام ذن‌فون 5 وجود خواهند داشت.

تاکنون وجود 3 گوشی از این سری با اسامی ذ‌‌‌ن‌فون 5 مکس، ذن‌فون 5 لایت و ذن‌فون 5 به تایید رسیده است. با توجه به توئیت منتشر شده می‌توان گفت که کلیه گوشی‌ها با نمایشگر 18:9 عرضه خواهند شد. اما آیا دستگاه‌های بیش‌تری نیز وجود خواهند داشت؟ در صورتی که به گذشته شرکت ایسوس توجه کنیم، چنین امری بسیار محتمل خواهد بود. اما احتمالا در رویداد MWC 2018 تنها شاهد رونمایی از 3 مدل مذکور باشیم.

سال گذشته ایسوس، 8 گوشی از سری ذن‌فون 4 را روانه بازار کرد. در صورت عدم عرضه مدل‌های لایت، پرو و پلاس برای هریک از گوشی‌ها تصور می‌کنیم که تعداد این هندست‌ها می‌تواند به نصف کاهش یابد. به غیر از سری ذن‌فون 4، گوشی‌های دیگری مانند ذن‌فون AR، ذن‌فون لایو و ذن‌فون مکس پلاس نیز عرضه شدند.

برخی افراد اعتقاد دارند که عرضه تعداد زیادی گوشی به ماندگاری و ثبات یک برند تجاری کمک می‌کند؛ اما در کنار این موضوع می‌دانیم که تعداد قابل توجهی از این دستگاه‌ها هرگز به‌روزرسانی نخواهند شد. آیا شما تصور می‌کنید که ایسوس به منظور ماندگاری سری محصولات خود باید آن‌ها را مورد بازنگری قرار دهد؟

3 در مورد “ایسوس در رویداد MWC 2018 گوشی ذن‌فون 5 را معرفی می‌کند”

  1. اگه بخواد مشتری جذب کنه باید یه تغییر اساسی ایجاد کنه رو گوشی هاش اینجوری پیش بره از شیایومی هم کمتر میشه فروشش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH