احتمال عرضه یک اسمارت فون گیمینگ از سوی شیائومی

بیش‌تر اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار با برخی ویژگی‌های سطح بالا عرضه می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود که این هندست‌ها در مقایسه با گوشی‌های دیگر از توانمندی بیش‌تری در اجرای بازی‌ها برخوردار باشند.

در همین راستا شرکت ریزر تصمیم به عرضه یک گوشی اختصاصی برای اهداف گیمینگ گرفت. این هندست مجهز به مشخصه‌هایی شامل نمایشگر 120 هرتزی، اسپیکرهای بهتر و مواردی از این دست است. با این‌حال پرسش مهم این است که آیا امکان تحقق طرح مفهومی “گوشی گیمینگ” وجود دارد؟

حداقل بر اساس پستی که در وب‌سایت Weibo (به نقل از وب‌سایت PhoneRadar) از سوی شرکتی که آن‌ را کوسه سیاه (Black Shark) نامیده‌اند منتشر شده، ظاهرا چنین موضوعی صحت دارد. این صفحه معتبر است و با توجه به توضیحات آن، شرکت مذکور یک تولیدکننده گوشی است و یکی از زیرمجموعه‌های تابع شیائومی محسوب می‌شود؛ شرکتی که بر اساس پیش‌بینی‌ها اولین هندست پرچم‌دار خود را برای گیمرها عرضه می‌کند.

این موضوع به چه معناست؟ به نظر می‌رسد که این بدان معنی است که کاربران می‌توانند منتظر هندستی با تراشه گرافیکی یکپارچه DSP و یک سیستم خنک‌کننده رده بالا باشند. بدون شک اگرچه ظاهرا این دستگاه بسیار قدرتمند است، اما تا این لحظه تعداد اندکی از توسعه‌دهندگان به عرضه بازی‌های اختصاصی برای دستگاه‌های موبایلی پرداخته‌اند. دلیل این مسئله آن است که بیش‌تر توسعه‌دهندگان با سخت‌افزارهایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد کار می‌کنند و این برخلاف توسعه‌دهندگان کامپیوترهای شخصی است که در آن شما خارج از این سیستم جهانی قادر به ترکیب و تطابق اجزای سخت‌افزاری در کنار یکدیگر هستید.

در هر صورت مشاهده چنین دستگاهی جالب خواهد بود. اگرچه هنوز مشخص نیست که بتوان این هندست را در کنگره جهانی موبایل 2018 رویت کرد.

2 در مورد “احتمال عرضه یک اسمارت فون گیمینگ از سوی شیائومی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH