رندری از گوشی مفهومی ZTE با دو برش در بالا و پایین صفحه نمایش منتشر شد

ظاهرا ZTE تصور می‌کند کاربران از داشتن نمایشگر برش خورده خوشحال هستند به همین خاطر تصمیم گرفته برش دوم را نیز در گوشی‌های هوشمندش اضافه کند!

رندر‌ منتشر شده از مدل مفهومی جدید ZTE با نام ایسبرگ (Iceberg) نشان می‌دهد که این گوشی دارای دو برش در صفحه نمایش خود است. زمانی که به صورت عمودی نگه داشته شود یک برش در بالا و یکی در پایین قرار خواهد داشت. در برش بالایی، دوربین سلفی، اسپیکر صدای دریافتی و سنسور‌های نور و فاصله یاب قرار گرفته است. در برش دوم نیز تنها یک اسپیکر قرار دارد که پخش صدای استریو را در دسترس کاربر قرار داده است.

نکته عجیب‌تر در طراحی این مدل مفهومی چهار گوشه شفاف آن است که دارای اندکی گردشدگی در گوشه‌هاست. در حالی که بدنه اصلی گوشی کمی پایین‌تر از آن قرار می‌گیرد. با اینکه مشخصات بیشتری از این گوشی مفهومی افشا نشده است اما می‌توان یک دوربین دوگانه را به همراه یک اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی مشاهده کرد. کمی پایین‌تر در زیر آن نیز لوگو ZTE به چشم می‌خورد.

در زیر لوگوی شرکت نیز یک قسمت از کانکتور‌های پین‌مانند دیده می‌شود که می‌تواند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد اما احتمال دارد مربوط به اتصالات ماژولار تجهیزات جانبی باشد. البته اگر شرکت ZTE نیز مانند شرکت Vivo که تصمیم به تولید انبوه مدل مفهومی Apex گرفت، برای عرضه این گوشی برنامه‌ریزی نکرده باشد نمی‌توان انتظار به بازار آمدن این گوشی دبل‌ناچ را داشته باشیم.

4 در مورد “رندری از گوشی مفهومی ZTE با دو برش در بالا و پایین صفحه نمایش منتشر شد”

  1. اپل جان مادرت یه طرح جدید بده بیرون همه شرکت ها قفلی. زدن رو ایفون ایکست…همه منتظر مدل جدیدتن

    1. مهدی حاجیان

      والا بخدا شوروشو در اوردن اپل یه غلطی کرد این هواوی و ایسوس و الجی و بقیه شرکت های چینی همش کپی میکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH