تصویر منتشر شده از جعبه اچ‌تی‌سی U12 پلاس تمامی مشخصات آن را فاش کرد

در هفته‌های گذشته اخبار و شایعات زیادی در خصوص U12 پلاس، پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی منتشر شده و تقریبا می‌توان ادعا کرد نکته مبهمی در خصوص آن وجود ندارد. با این وجود، انتشار تصویری از جعبه این هندست خیال کاربران را راجع به مشخصات آخرین محصول تولیدی شرکت تایوانی راحت می‌کند.

مشخصات این گوشی در تصویر یاد شده بدین شرح است: پردازنده اسنپدراگون 845، هشت گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با اپرچر 1.5 و مجهز به OIS از جمله ویژگی‌های اصلی U12 پلاس است. اما برخی ویژگی‌ها که پیش از آن هم شاهد انتشار اخبارشان بودیم نیز رنگ واقعیت پیدا کرده‌اند؛ نسخه چهارم شارژ سریع کوالکام، فناوری شارژ بدون سیم Qi، گواهینامه IP68 مقاومت در برابر آب، حسگر اثر انگشت، اسپیکرهای بوم ساوند، دوربین دوگانه سلفی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و نسل دوم اج سنس کامل کننده لیست ویژگی‌ها و قابلیت‌های پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی خواهند بود.

اگرچه زمان دقیقی برای رونمایی از این هندست اعلام نشده است، اما با توجه به افزایش اخبار پیرامون آن، احتمالا در هفته‌های آینده شاهد رونمایی رسمی از U12 پلاس خواهیم بود.

4 در مورد “تصویر منتشر شده از جعبه اچ‌تی‌سی U12 پلاس تمامی مشخصات آن را فاش کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH