فیس‌بوک موتور جستجوی بینگ را کنار گذاشت!

شبکه اجتماعی فیس‌بوک اکنون در زندگی مردم جای بسیار زیادی برای خود باز کرده است و از هر خانواده‌ حداقل یک نفر در این شبکه عضو است. فیس‌بوک نیز در مقابل سعی دارد تا روز به روز ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

چندی پیش در آی‌تی‌رسان مقاله اختصاصی امکان جستجو در پست‌های فیس‌بوک را قرار دادیم و امروز نیز اخبار تکمیلی را در این خصوص به خدمت شما خواهیم رساند.

Zuckerberg

دیروز سخنگوی فیس‌بوک در مصاحبه با رویترز اعلام کرد که کاربران با کمک سرویس جدید این وب‌سایت می‌توانند در میان پست‌های منتشر شده دوستان و صفحات مختلف به جستجو بپردازند. تاکنون فیس‌بوک برای جستجو‌های خود از Bing کمک می‌گرفت که محصولی از مایکروسافت بود اما سخنگوی فیس‌بوک اعلام کرد که از این پس جستجو‌ها توسط خود فیس‌بوک انجام خواهد شد و نیازی به وب‌سایت بینگ نداریم. وی همچنین ادامه داد که فکر نمی‌کنیم کاربران برای جستجو‌های اینترنتی به فیس‌بوک آمده باشند (زیراکه ساختار متفاوتی دارد و یک شبکه اجتماعی محسوب می‌شود) اما سیستم جستجوی ما نیاز کاربرانمان در این خصوص را نیز برطرف خواهد کرد. سخنگوی فیس‌بوک همچنین اعلام کرده است که فعلا تمرکز اصلی آن‌ها بر روی جستجوی محتوای فیس‌بوک است و در حال حاضر امکان سرچ صفحات وب وجود ندارد.

دلیل عدم استفاده از جستجوگر بینگ نیز اختلاف بین دو شرکت نیست و فیس‌بوک اعلام کرده است که همچنان به همکاری‌های خوب خود با مایکروسافت ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH