با ویژگی‌های فوق‌العاده صفحه‌نمایش خمیده بلک‌بری Priv آشنا شوید

blackberry-priv-001-1280x720

همان‌طور که مطلع هستید بلک‌بری Priv هم‌چون سامسونگ گلکسی S6 Edge از صفحه نمایشی منحنی بهره‌مند است، امروز این کمپانی تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهند کارایی صفحه نمایش خمیده Priv از اسمارت‌فون سامسونگ بسیار بیشتر و بهتر است. اسلایدهای منتشر شده قابلیت‌های جالبی را به نمایش گذاشته‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

– نمایش وضعیت شارژشدن دستگاه

blackberry-priv-edge-1

 

این قابلیت را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های این نوع صفحه نمایش دانست، در این قابلیت شما پس از اتصال دستگاه به شارژ می‌توانید مقدار شارژ باتری را در بخش منحنی صفحه‌نمایش مشاهده کنید.

– دیدن پیش‌نمایش برنامه‌ها

blackberry-priv-edge-2

 

طبق این قابلیت شما می‌توانید محتوای درحال اجرای برخی برنامه‌ها را بدون بازکردن آن ببینید.برای این منظور شما باید دست خود را از کناره دستگاه به داخل بکشید تا فهرستی از برنامه‌های دارای این قابلیت به‌نمایش درآید سپس می‌توانید با انتخاب هرکدام ببینید درون آن برنامه چه می‌گذرد. مطمئنا این قابلیت برای مشاهده ایمیل‌ها و یا سایر نوتیفیکشن‌ها کاربردی است.

– مشاهده برنامه‌های درحال اجرا و خارج شدن از آن

blackberry-priv-edge-4

 

در بلک‌بری Priv شما می‌توانید به‌جای شیوه مرسوم موجود در سایر اسمارت‌فون ها یعنی کشیدن‌ برنامه‌های اخیر برای حذف آن‌ها به‌راحتی با کشیدن دست خود در بخش خمیده بین آن‌ها جابجا شوید و پیش‌نمایش برنامه موردنظر را مشاهده و سپس اقدام به خذف آن‌ها از لیست کنید.

– مشاهده پنجره PoP Up ویجت‌ها

blackberry-priv-edge-5

ویجت‌ها را بکشید و به کناره صفحه‌نمایش برسانید تا پنجره پاپ‌آپ آن برای شما باز شود، در این روش شما می‌توانید با سرعت بسیار بیشتری به انجام کارهای خود بپردازید.

– ایجاد یک یادداشت سریع با صفحه کلید مجازی

blackberry-priv-edge-3

در صفحه اصلی برروی ویجت Notes سوایپ کنید و آن‌را روی بخش خمیده صفحه‌نمایش رها کنید حال برروی ایجاد یادداشت جدید کلیک کنید تا به‌راحتی بتوانید یادداشت بردارید.

3 در مورد “با ویژگی‌های فوق‌العاده صفحه‌نمایش خمیده بلک‌بری Priv آشنا شوید”

  1. یک ویژگی خیلی جذابش رو یادتون رفت بگید،
    صفحه کلید فیزیکیش هم لمسیه،وقتی دستتون رو روش میکشید هم حرکت میکنه و کارش رو انجام میده
    واقعا نمیدونم چجوری ساختنش ولی هم فیزیکیه هم لمسی هم بک لایت داره
    حتما امتحان کنید

  2. عالیه .بیایم دعا کنیم که پرایو فروش خوبی داشته باشه تا بلک بری از بازار گوشی ها بیرون نرود.امین.اخه کمپانی دوست داشتنیی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH