بهترین گوشی‌های بازار بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان

best-up-400

خرید گوشی در بازار با توجه به تنوع زیاد، کار دشواری به نظر می‌رسد و به همین خاطر ما بر آن شدیم تا هر هفته، ارزشمندترین گوشی‌ها در هر رده قیمتی را به شما معرفی کنیم. چندی پیش، بهترین مدل‌ها در رده ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان را معرفی کردیم و پس از آن به سراغ بهترین‌ها در رده ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان آمدیم. حال در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین گوشی‌های بازار در محدوده ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان را برای شما عنوان کنیم، رده‌ای که اسمارت‌فون‌های نسبتا ارزان تا میان رده در آن قرار گرفته و به طور حتم نبایستی انتظار کارایی‌های آن چنانی را از این گوشی‌ها داشته باشید. اما در بازاری که در هر محدوده قیمتی ده‌ها مدل وجود دارد، پس شناختن بهترین آن‌ها، می‌تواند کمک بسیار خوبی برای انتخاب شما باشد. پس با ما و این ۶ گوشی ارزشمند همراه باشید.

Microsoft Lumia 540

Lumia-540-ds-hero1-jpg

 

اگر از طرفداران ویندوزفون هستید، یکی از محصولات نسبتا جدید مایکروسافت به نام لومیا ۵۴۰، بی‌تردید یکی از بهترین‌ها در رده قیمتی خودش است. این گوشی که از نمایشگری ۵ اینچی با وضوح اچ‌دی بهره می‌گیرد، مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۲۰۰ بوده و دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو، عکس‌های با کیفیتی را برای کاربرش شکار می‌کند

حدود قیمت: ۴۶۰ هزار تومان به بالا

چرا بخریم؟

نمایشگر ۵ اینچی با وضوح اچ‌دی
دوربین عکاسی و سلفی باکیفیت
پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت
رنگ‌بندی متنوع

چرا نخریم؟

ویندوزفون به اندازه اندروید و iOS محبوب نیست
دوربین فیلم‌برداری با کیفیت FWVGA فیلم می‌گیرد

ZTE Nubia Z5s mini

zte-nubia-z5s-mini-lte1

یکی از گوشی‌های ارزشمند بازار که نسبت به قیمتش، ارزش بالایی برای خرید دارد. این گوشی که با پردازنده نسبتا قدرتمند اسنپدراگون ۶۰۰ عرضه شده است، ۲ گیگابایت نیز رم دارد و به همین دلیل از پس اجرای بسیاری از بازی‌ها و برنامه‌های روز به خوبی بر می‌آید. Z5s مینی ضخامتی ۷.۶ میلی‌متری داشته و از یک نمایشگر ۴.۷ اینچی اچ‌دی بهره می‌گیرد. دوربین ۱۳ مگایپسکلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو، امکانات این محصول زدتی‌ای را تکمیل می‌کند.

حدود قیمت: ۴۶۰ هزار تومان به بالا

چرا بخریم؟

نمایشگر ۴.۷ اینچی اچ‌دی
پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۶۰۰ با ۲ گیگابایت رم
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی
طراحی باریک

چرا نخریم؟

اندروید نسخه ۴.۲.۲

Lenovo A6000

lenovo-A6000

لنوو گوشی‌های خوبی در بین محصولات میان رده دارد و A6000 یکی از بهترین‌ها در این بخش بازار محسوب می‌شود. محصول لنوو به لطف استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰، توانایی پشتیبانی در شبکه پر سرعت 4G را نیز داشته و به یک نمایشگر ۵ اینچی اچ‌دی مجهز شده است. از دیگر امکانات این گوشی بایستی به دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی سلفی در کنار باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

حدود قیمت: ۴۸۰ هزار تومان به بالا

چرا بخریم؟

نمایشگر ۵ اینچ با وضوح اچ‌دی
پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت
فعالیت در شبکه 4G
چیپست اسنپدراگون با فناوری ۶۴ بیتی

چرا نخریم؟

استفاده از ۱ گیگابایت رم
دوربین سلفی نه چندان باکیفیت

Samsung Galaxy Grand Prime

grand-prime

شاید بهترین گوشی سامسونگ در این محدوده قیمتی را بتوان گلکسی گرند پرایم دانست، محصولی که علی‌رغم استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ همچون گوشی لنوو A6000، توانایی فعالیت در شبکه 4G را ندارد! دوربین پشتی پرایم یک نمونه ۸ مگاپیکسلی است و توانایی گرفتن عکس‌های باکیفیت سلفی با وضوح تصویر ۵ مگاپیکسل را نیز دارد. این گوشی ۵ اینچی، مجهز به یک باتری پرتوان ۲۶۰۰ میلی‌آمپری است.

حدود قیمت: ۴۹۰ هزار تومان به بالا

چرا بخریم؟

پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰
پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت
دوربین باکیفیت سلفی
باتری پرقدرت

چرا نخریم؟

عدم پشتیبانی از شبکه 4G
رم ۱ گیگابایتی

LG Magna

lg_magna_spirit_leon_joy

بایستی اسمارت‌فون ال‌جی را متفاوت‌ترین کالا در این قسمت دانست که از کلیدهای پشتی مشهور ال‌جی با یک قوس بسیار باریک در نمایشگر بهره برده و برای همین یک کالای خوش دست و دوست‌داشتنی است. این محصول ۵ اینچی که از پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتکاستفاده می‌کند، مجهز به وضوحاچ‌دی بوده و دوربین اصلی آن یک نمونه ۸ مگاپیکسلی با ۵ مگاپیسکلی سلفی است و باتری پر توان ۲۴۵۰ میلی‌آمپری دارد.

حدود قیمت: ۴۹۵ هزار تومان به بالا

چرا بخریم؟

پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت
طراحی خاص با کلیدهای پشتی
نمایشگر ۵ اینچی با وضوح اچ‌دی و قوس خفیف
باتری پر توان ۲۴۵۰ میلی‌آمپری
استفاده از اندروید لالی پاپ

چرا نخریم؟

عدم پشتیبانی از شبکه 4G
رم ۱ گیگابایتی

Huawei Honor 4C

Huawei-Honor-4C

یکی از محصولات نسبتا جدید هواوی که دارای یک نمایشگر ۵ اینچی باکیفیت و وضوح اچ‌دی بوده و از پردازنده هشت هسته‌ای Hi-Silicon با ۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی 4C توانایی فیلم‌برداری با وضوح فول اچ‌دی را دارد و دارای یک باتری قدرتمند ۲۵۵۰ میلی‌آمپری است و بدین خاطر توانایی روشن ماندن تا ساعاتی نسبتا طولانی را داراست.

حدود قیمت: ۴۹۵ هزار تومان به بالا

چرا بخریم؟

پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت
نمایشگر باکیفیت ۵ اینچی
باتری قدرتمند ۲۵۵۰ میلی‌آمپری
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی
سخت‌افزار قابل قبول

چرا نخریم؟

عدم پشتیبانی از شبکه 4G

هفته آینده به سراغ رده قیمتی ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان می‌رویم

این مقاله ها را نیز بخوانید
برترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی 200 تا 300 هزار تومان
بهترین گوشی‌های بازار در محدوده 300 تا 400 هزار تومان

19 در مورد “بهترین گوشی‌های بازار بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان”

  1. سلام اقای گل کار میخواستم گوشی بین 500تا700تومان بخرم بهترین گزینه ها رو به بگید ممنون از سایت خوبتون باتشکر

  2. با سلام.خدمت شما جسارت نباشه در این مطلب گفته بودید هفته بعد یعنی این هفته مطلب گوشی های 500 تا600 هزار تومان را منتشر میکنید ولی خبری نشد.با تشکر فراوان از شما.خسته نباشید!!!

  3. با سلام
    آقای گلکار به نظرتون بین دو گوشی ze550ml و ze550kl ایسوس که اولی با چیپست اینتل و دومی با چیپست کوالکام عرضه میشوند کدامیک ارزش خریدن دارند؟ اصلا خرید ایسوس رو به صلاح میدونین؟ اگه نه در بازه کمتر از ۸۰۰ یا کمی بیشتر کدام گوشی را پیشنهاد میکنید؟

  4. با سلام اقای گلکار.بعد از هزاران سوال که در باره هواوی پی7 و گوشی های دیگر از شما پرسیدم به این نتیجه ریسدم که P8 Lite بخرم.این گوشی دو نسخه دارد یکی با پردازنده کایرین620 خود هواوی با گرافیک مالی 450 ام پی4 همراه با اندروید5.نسخه دیگر پردازنده انسپدراگون615 با گرافیک ادرنو405 همراه با اندروید چهار.چهار.چهار کیت کت.حال شما میگید پردازنده هواوی به اندازه اسنپدراگون قوی است که من برم نسخه اندروید5 را بگیرم؟یا اگه پردازنده اسنپدراگون خیلی قویتر است نسخه اندورید کیت کت را بگیرم.یعنی ارزش کدام یک بیشتر است؟دو اینکه باتری این گوشی چطور است وایا محلفظ نمایشگر گوریلا گلس3 دارد یا خیر.اگه محافظ این گوشی گوریلا گلس نیست و نوع دیگه ای است بگویید مقاومتش چه قدر از گوریلا گلس3 کم تر است؟ببخشید مزاحمتان شدم.شما را به خدا به این سوالم پاسخ دهید من من برم پی8 لایت را بگیرم هیچ سوال دیگه ای از شما ندارم.تنها مشکلم این است.خسته نباشید.خدا نگهدار شما.بسیار متشکرم!!!

    1. پیمان گل‌کار

      نسخه اسنپدراگون در کل گزینه بهتری هست، بخصوص واحد گرافیکی اون که نسبت به مالی ۴۵۰، قدرت بهتری داره.
      درباره نسخه اندروید، ۴.۴ قدیمی هست و تصور می‌کنم که نسخه اسنپدراگون هم به لالی پاپ آپدیت شده باشد. این مورد رو تحقیق کنید که اگر آپدیت برای آن آمده (یا خواهد آمد) اسنپدراگون را بگیرید، در غیر این‌صورت ارزش خرید ندارد!
      تا جایی هم که به خاطر دارم، شیشه این گوشی گوریلا گلس ۳ نیست. واسه اطمینان از مقاومت، شاید بهتر باشه که برای گوشی‌تون کاور بگیرید

    1. پیمان گل‌کار

      در ۳ تا فروشگاه اینترنتی که محصول رو موجود هم دارند، قیمت زیر ۵۰۰ عرضه شده! کمی سرچ بفرمایید

  5. بابا رده قیمتی 700 تا 900 را بزارید.دفعه قبیلای بهم 14 تا 15 تا مثبت دادند بچه ها این بار بالای 20 مثبت بدید که زود تر بزارن.اقای گلکار شما در رده قیمتی 700 تا 900 یگ گوشی که از همه جهات در رتبه اول باشد الطفا به من معرفی کنید.خسته نباشید!!!

    1. اقای گل کار لطفا به من یک گوشی که از هر جهات عالی باشد تو رده 700 تا 900 به من معرفی کنید دیگه!!!خسته دنباشید.

        1. ممنونم.اخه یکی دوبار که گوشی خریدم تو زر و بد از اب در امد به همین خاطر است که خیلی سوال میپرسم تا از گوشی انتخابی ام خیالم راحت شه در باره بد از اب در نیادباز هم ببخشید که مزاحم شدم

        2. سلام اقای گل کار میخواستم گوشی بین 500تا700تومان بخرم بهترین گزینه ها رو به بگید ممنون از سایت خوبتون باتشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH