شرکت HMD گوشی‌های نوکیا را به‌صورت همزمان در 120 بازار عرضه می‌کند

تقریبا یک ماه از زمان برگزاری نمایشگاه MWC می‌گذرد و حال HMD بیانیه‌ای در رابطه با نحوه عرضه دستگاه‌های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 را منتشر کرده است. براساس بیانیه موردنظر این شرکت ادعا می‌کند که خواهان عرضه این مدل‌ها به‌صورت همزمان در 120 بازار بوده که البته این برنامه بسیار بلندپروازانه به‌معنای عرضه دستگاه‌های موردنظر در زمان‌های مختلف برای هر بازار است که همگی در بازه زمانی آوریل-ژوئن صورت می‌پذیرد. بااین‌حال ما می‌دانیم که متاسفانه این گوشی‌های هوشمند تا قبل از نیمه دوم سه‌ماهه دوم امسال قابل خریداری نخواهند بود. زمان عرضه این دستگاه‌ها را دو روز پیش سایت Clove انگلستان اعلام کرده که براساس آن نوکیا 3 و نوکیا 5 در ماه می عرضه می‌شود و نوکیا 6 تا قبل از ماه ژوئن قابل خریداری نخواهد بود.

ما در نمایشگاه MWC با این دستگاه‌ها کار کردیم و تا حدودی از مشخصات فنی آن‌ها آگاه هستیم و می‌دانیم که این گوشی‌های هوشمند حتما در کشور آمریکا عرضه خواهند شد. به‌نظر می‌رسد بسیاری از طرفداران این برند قدیمی و علاقه‌مندان به سیستم‌عامل اندروید جذب این دستگاه‌ها شوند. نوکیا 6 قیمتی برابر با 229 یورو (هم‌اکنون تنها در کشور چین عرضه شده) و نوکیا 5 و نوکیا 3 قیمتی پایین‌تر از 200 دلار خواهند داشت.

1 در مورد “شرکت HMD گوشی‌های نوکیا را به‌صورت همزمان در 120 بازار عرضه می‌کند”

  1. مُــــــراد

    نمایندگی ها نوکیا در ایران دوباره دائر خواهد شد؟ برای اطمینان از اینکه باتری و لوازم جانبی عوض نشود و جلوگیری از مسائل زشت و کلاهبرداری هایی که در مغازه های موبایل فروشی شاهد آن هستیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH