پنج میلیون نسخه از گلکسی S7 در مرحله اول به فروش می‌رسد!

Samsung-Logo-AH6-700x393پس از عرضه موفق پرچم‌داران امسال سامسونگ یعنی سری گلکسی S6 و گلکسی Note5، حالا بازار شایعات هفتمین پرچم‌دار خانوداه گلکسی S داغ است و خبرهای بسیاری را از این گوشی می‌شنویم که آخرین آن‌ها وجود سنسور عنبیه در این گوشی بود. یکی دیگر از مهم‌ترین این شایعات، معرفی زودتر از موعد این گوشی است که گفته می‌شود در ۱۹ ژانویه سال جدید و در چهار مدل مختلف گلکسی S7، گلکسی S7 Plus، گلسی S7 Edge و گلکسی S7 Edge Plus معرفی خواهد شد. سامسونگ عادت داشت هر سال مدتی پس از آغاز سال نو و در فوریه یا ماه‌های بعد پرچم‌دار خود را معرفی کند. اما شایعات جدید نه تنها خبر از آماده بودن سامسونگ برای معرفی این گوشی می‌دهند، بلکه اعلام کرده‌اند در مرحله اول، این شرکت ۵ میلیون نسخه از این گوشی را به بازار عرضه می‌کند. شاید این میزان عرضه زیاد به دلیل اتفاقی باشد که در عرضه گلکسی S6 Edge  افتاد. امسال به خاطر کمبود مواد اولیه، تولید میزان مناسب این نسخه مقداری طول کشید و عرضه این نسخه از میزان تقاضا شده در بازار کمتر بود.

با توجه به این گزارش، عرضه ۵ میلیون نسخه شامل تمامی مدل‌های گلکسی S7 و S7 Edge خواهد بود. اما از این ۵ میلیون نسخه حدود ۳.۳ میلیون مربوط به گلکسی S7 و ۱.۶ میلیون هم به خانواده گلکسی S7 Edge هستند. پس از مشاهده میزان فروش سری S6 Edge که کمتر از پیش بینی این شرکت بود، به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته ریسک نکند و به نظر مشتریان توجه بیشتری داشته باشد. همچنین سامسونگ تعداد زیادی از این مدل‌ها را هم برای عرضه در ماه فوریه آماده کرده که ممکن است مقداری از این مرحله هم به سری Edge اختصاص یابد.

به هر حال هر روز اخبار جدیدی از پرچم‌داران جدید شرکت‌ها به گوش می‌رسد، اما آن چه مسلم است باید تا انتشار خبر تاییدیه آن‌ها از سازمان‌هایی مانند TENNA و FCC و یا تا زمان عرضه رسمی آن‌ها صبر کنیم.

2 در مورد “پنج میلیون نسخه از گلکسی S7 در مرحله اول به فروش می‌رسد!”

  1. من منظور از مرحله اول رو نفهمیدم
    ولی به نظرم فروش سامسونگ امسال کمتر از پارسال میشه
    چون همونطور که فروش آیفون 6 بدلیل بزرگتر شدن صفحه نمایش زیاد تر از 6اس بود فروش اس 6 هم بدلیل استفاده از شیشه بجای پلاستیک فروشش ای اس 7 بیشتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH