رونمایی رسمی از بازی ایرانی بال‌های تاریکی

عصر امروز در فرهنگسرای اندیشه، بازی رایانه‌ای بال‌های تاریکی به عنوان سینمایی‌ترین بازی تولید شده داخلی، با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای رونمایی شد.

cover

در این مراسم در ابتدا کارگردان جوان این بازی، سامان کاظمی در مورد تولید آن دقایقی صحبت کرد. وی گفت که این بازی دارای 60 دقیقه پیش نمایش سینمایی است که تماما در داخل کشور تولید شده و همین باعث گردیده تا از این محصول به عنوان سینمایی‌ترین بازی ایرانی یاد شود. کاظمی معتقد بود که صنعت بازی سازی ایران، برای رقابت با بازی‌های ساخته شده توسط دیگر کشورها باید تماما با یکدیگر هماهنگ باشند.

وی همچنین گفت که یک تیم کاملا ایرانی به مدت دو سال تمام بر روی ساخت این بازی وقت گذاشته‌اند. وی اضافه کرد که بازی به شدت داستان سخت و پیچیده‌ای دارد! کارگردان بازی بال‌های تاریک گفت: این بازی در سایت «اسلاید دی‌بی» که مرجعی بین‌المللی برای جذب نظرات مخاطبان است، توانست در بین 50 بازی برتر سال 2015 از دیدگاه مخاطبان قرار گیرد.

001.

در ادامه مجید قناد، تهیه کننده این بازی، که با عنوان عمو قناد محبوب بر روی سن آمد، در مورد تهیه این بازی سخنانی بیان کرد. وی گفت که در بین 200 بازی خارجی دنیا، 50 بازی مورد تشویق قرار گرفته‌اند که یکی از آن‌ها بازی سینمایی بال‌های تاریکی بوده است.

1-(4)

وی افزود که ما سعی داشتیم یک بازی فکری، پلیسی و هوشی سخت را برای نوجوانان تهیه کنیم و آنان را ترغیب کنیم که به سمت بازی‌های داخلی متمایل شوند.

ghanad

همچنین قناد به عنوان پیشکسوت دنیای کودکان و نوجوانان، بازی‌های خارجی در دسترس کودکان و نوجوانان را به مثابه یک بمب ساعتی دانست که اگر از آن‌ها مراقبت نشده و از دستان کودکان خارج نشود، انفجار آنان خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. همچنین وی از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان تنها حامی تولید بازی‌های داخلی تشکر و قدردانی کرد.

1-(5)

شایان ذکر است در بخش پایانی مراسم و پس از نمایش ویدئویی از مراحل این اثر، موسیقی متن بازی به صورت زنده توسط گروه موسیقی «راش» اجرا شد.

3 در مورد “رونمایی رسمی از بازی ایرانی بال‌های تاریکی”

  1. با درود
    به نظر بازیِ خوبی میاد امیدوارم همینطور باشه ?
    در ضمن گویا اسم بازی بالهای تاریک هست نه تاریکی! حداقل از اسکرین شاتها که اینگونه برداشت میشه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH