تولید آی‌فون 6c از ماه آینده شروع خواهد شد [شایعه]

در طول ماه‌‌های گذشته‌های شایعات بسیاری در خصوص اینکه کمپانی اپل تصمیم دارد در سال آینده اسمارت فونی ۴ اینچی را عرضه کند، منتشر شده بود. حال نیز اخباری منتشر شده‌اند که تکمیل کننده اطلاعات قبلی هستند و گویا به‌زودی شاهد محصولی با نام آی‌فون 6c خواهم بود. البته این نامی است که تاکنون از آن به دست آمده است و به‌نظر می‌رسد که تغییرات چشمگیری نسبت به آی‌فون 5c خواهد داشت. زیرا اپل برای ساخت این محصول آی‌فون 5s را الگو قرار داده است.

iphone-5s

این اطلاعات از سوی Foxconn منتشر شده‌اند که در واقع شریک تجاری اپل به‌حساب می‌آید. بر اساس این اطلاعات انتظار می‌رود که اوایل سال آینده شاهد محصولی به نام آی‌فون 6c از سوی اپل باشیم. گفته می‌شود که این کمپانی از ماه آینده تولید این محصول را آغاز خواهد کرد. احتمال می‌رود که این اسمارت فون همانند آی‌فون 5S نمایشگری ۴ اینچی داشته باشد اما گویا شاهد یک باتری بزرگ‌تر روی آن خواهیم بود. آی‌فون 5s یک باتری ۱۵۷۰ میلی‌آمپر ساعتی داشت که اپل در آی‌فون 6c آن را به ۱۶۴۲ میلی‌آمپر ارتقا داده است. انتظار می‌رود لبه‌های نمایشگر این محصول نیز تاحدودی خمیده و 2.5D باشد.

در خصوص سایر مشخصات انتظار تغییرات زیادی را نداریم و تنها گفته می‌شود که شاهد عرضه آن در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی خواهیم بود. انتظار می‌رود که در زیر نمایشگر این محصول پردازنده خود اپل با نام A9 قرار گیرد که ۲ گیگابایت نیز حافظه رم در اختیار آن قرار خواهد داشت. در بخش پشتی دستگاه نیز شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود.

انتظار می‌رود که آی‌فون 6c قیمتی ۶۰۰ دلاری داشته باشد. البته به‌نظر می‌رسد که اپل بعد از شکست آی‌فون 5c اکنون کمی با احتیاط در خصوص آی‌فون ارزان قیمت عمل می‌کند و حتما دلیل مناسبی دارد که دوباره وارد این وادی شده است. شما چه انتظاراتی از این آی‌فون دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH