راهنمای خرید ساعت هوشمند

ده‌ها نوع ساعت هوشمند تا به امروز ساخته شده است اما همه آن‌ها ویژگی‌های مشابه هم دارند و تفاوت آن‌ها بیشتر در بخش طراحی، کیفیت ساخت، شرکت سازنده و قیمتشان است. قبل از اینکه شما برای خرید یک ساعت هوشمند تصمیم بگیرید، باید بر روی استایل و سبکی ساعت مورد نظرتان فوکوس کنید.

در ادامه شاهد برترین ساعتهای هوشمند معرفی شده هستید:

 یک ساعت ساده و هوشمند

151208182844-smartwatch-simple-screens-780x439به ترتیب از سمت راست به چپ ساعت‌های Vector Luna با قیمت 400 دلار، Pebble Classic با قیمت 100 دلار و Moto 360 با قیمت 300 دلار ساده‌ترین ساعت‌هایی بودند که معرفی شدند.

ساختار نرم‌افزاری Moto 360 از سایر موارد بهتر بود. عمر باتری Pebble Classic هم از بقیه بیشتر بود و Vector Luna به دلیل استفاده از جوهر الکتریکی و کاغذ الکتریکی خلاقانه‌‌تر بود.

بهترین ساعت برای ورزشکاران

151208182846-smartwatch-fitness-screens-780x439

هر دو ساعت Apple Watch با قیمت 350 دلار و Samsung Gear S2 با قیمت 300 دلار برنامه‌های کاربردی خوبی داشتند و می‌توانند هنگام دوچرخه سواری، دویدن، پیاده‌روی و دستگاه‌های ورزشی به شما کمک کنند و اطلاعات خوبی را در اختیارتان بگذارند.

همچنین ساعت Withings Activité با قیمت 450 دلار میتواند انتخاب خوبی برای ورزش شنا باشد زیرا این ساعت تا عمق 50 متری توانایی تحمل فشار آب را دارد.

ساعت هوشمند با امکانات فوق العاده

151208182848-smartwatch-apps-screens-780x439

Apple Watch تقریبا می‌تواند تمام کارهایی که با یک آیفون انجام دهید را به سادگی هر چه تمام‌تر برای شما انجام دهد، البته تا زمانی که از طریق وای‌فای یا بلوتوث به آیفون خود متصل باشید.

ساعت Samsung Gear S2 می‌تواند با حاشیه گردان خود انتخاب خوبی باشد. البته این ساعت یک نسحه کلاسیک نیز دارد که ظاهر شیک‌تری نسبت به نسخه معمولی  دارد. سامسونگ همچنین قرار است یک نسخه برای سیستم عامل iOS منتشر کند تا اپل داران نیز از امکانات فوق‌العاده این ساعت بهره‌مند شوند.

یک ساعت هوشمند با شارژدهی مناسب

151208182849-smartwatch-battery-life-780x439

شاید شما هم با اولین نگاه به قیمت Withings Activité از خرید آن صرف نظر کنید ولی شاید باتری که می‌تواند تا 8 ماه شارژدهی داشته باشد شما را متقاعد کند که به آسانی از کنارش نگذرید. همچنین Vector Luna می‌تواند حدود 30 روز بدون شارژ برای شما کار کند.

Activité از یک باتری استاندارد ساعت‌های هوشمند CR2025 استفاده می‌کند. البته شرکت Withings به شدت به مراقبت و نگهداری آن به دلیل ضد آب بودنش تاکید کرده است. این ساعت فقط و فقط زمان، زنگ هشدار و پیشرفت فعالیت های روزانه شما را نشان می‌دهد.

4 در مورد “راهنمای خرید ساعت هوشمند”

  1. مهران کشاورز

    دوستان من ی ساعت با سیستم اندروید میخوام
    ک بتونم تلگرام و مسنجرامم باهاش چک کنم
    نظر شما دوستان چیه
    اگه قابللیت مکالمه هم داشته باشه عالیه
    ممنون

    1. امید ایروانی

      نظر شما جای اجترام داره، درسته که LG Watch Urbane اولین ساعتی هست که از LTE پشتیبانی می‌کنه ولی این موضوع باعث وزن زیاد اون و قیمت بیشترش شده همین‌طور ار Google Now هم پشتیانی نمی‌کنه، مردم هم نسبت به Apple Watch و Samsung Gear S2 نطرات بهتری داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH