سامسونگ منتظر ایده‌ها می‌ماند!

Samsung_ideha

همیشه این خریداران محصولات تجاری نیستند که می‌توانند در مسابقات یک برند شرکت کنند و برنده شوند. شرکت سامسونگ ترتیبی اتخاذ کرده تا علاقه‌مندان به هنر در یک مسابقه فرهنگی شرکت کنند و جایزه بگیرند. از این رو سامسونگ ضمن حمایت از برگزاری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، در بخش رقابتی این جشنواره، حضور دارد و مسابقه «ایده ها منتظر نمی مانند» را برگزار می‌کند.
به گزارش ستاد خبری حامیان «اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران»، علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فیلم‌ها و عکس‌های گرفته شده با تلفن همراه با موضوع «ایده ها منتطر نمی مانند» را به سایت جشنواره ارسال کنند. برای شرکت در این مسابقه استفاده از انواع گوشی های موجود در بازار مجاز است و برگزیدگان این شانس را دارند که برنده یکی از محصولات موبایل شرکت سامسونگ باشند.
مسابقه «ایده ها منتظر نمی مانند» فرصتی است برای اهدای گوشی‌های سامسونگ به کسانی که در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری ایده‌های خلاقانه دارند تا بتوانند از گزینه‌ها و امکانات خوب این گوشی‌ها برای گرفتن عکس بهره بگیرند.
اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با محوریت عکس و فیلم با تلفن همراه، از اول تا چهارم اسفند 1391 در تهران برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار برای این جشنواره 4 بهمن 1391 است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت جشنواره به نشانی www.tfpf.mobi مراجعه کنند.

1 در مورد “سامسونگ منتظر ایده‌ها می‌ماند!”

  1. جعفر ناصری

    من چند ایده برای طراحی مدرن کنترل تلویزیون دارم.باید ایده هامو چطوری باهاتون در میون بذارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH