با محصولات جدید ال‌جی در CES آشنا شوید!

Home_Theater_system

شرکت ال‌جی اعلام کرد که محصولات صوتی و تصویری سال 2013 خود را در نمایشگاه سالانه CES لاس وگاس به نمایش خواهد گذاشت. این مجموعه منتخب شامل سیستم 9.1 کاناله BH9430PW ، بلندگوی افقی NB4530A،‌ سیستم پخش کننده بلو-ری BP730 با قابلیت‌های تلویزیون هوشمند، بلندگو دو قلوی رومیزی ND8630 و بلندگوی پرتابل NP6630 است. این محصولات پیشرفته بیانگر تعهد ال‌جی در عرضه محصولات جدید و منحصر به فرد صوتی ‌با قابلیت اتصال به تلویزیون‌های هوشمند مجهز به تکنولوژی سه‌بعدی پیشرفته است.

صدای سینمای واقعی: سیستم صوتی پیشرو و رقیب تئاتر
سیستم بلندگوی سراند BH9430PW با کیفیت صدای بالا، ‌برای تجربه جدیدی از تماشای فیلم ها را برای شما به ارمغان می آورد. این سیستم 9.1 کاناله با داشتن 4 کانال بیشتر نسبت به مدل های سابق (5.1 کاناله) قادر به ارائه صدایی با کیفیت بهتر می باشد. صدا به صورت همزمان از چهار بلندگوی ایستاده در چندین جهت پخش و سبب می شود که صدا به صورت یکنواخت در تمامی محیط اتاق منتشر و رقیبی برای صدای یک سینمای واقعی محسوب گردد. سیستم پردازشگر سه بعدی از طبق تجزیه و تحلیل صدا، علاوه بر اینکه صدا را در جهات مختلف پخش می نماید. تعادل صوتی مناسب را نیز حفظ می کند. همچنین شرکت ال جی با استفاده از فیبرهای “آرامید با خاصیت کششی بالا” در ساخت هسته های صوتی موفق به ایجاد صدایی با طیف گسترده تر و صدای “باس” عمیقتر شده است.

همچنین سیستم BH9430PW با تکنولوژی NFC سازگار بوده و علاوه بر این از قابلیت های تلویزیون هوشمند مانند مرورگر وب بهره می برد. سیستم BH9430PW دارای ورودی iPod است. که می تواند جهت شارژ و یا دسترسی به محتوای ذخیره شده در آن استفاده گردد.

یکی از ویژگی های جدید این محصول،‌ قابلیت مشاهده فیلم در شب یا حالت “صدای خصوصی” است که با ارسال صدای سیستم به گوشی های هوشمنداز طریق WiFi، شما را قادر به شنیدن صدای فیلم یا موسیقی می کند بدون اینکه برای سایر اعضای خانواده مزاحمتی ایجاد شود.

صدای پیشرفته: همنشین بهترین همراه تلویزیون شما
سیستم بلندگوی NB4530A دارای طراحی بسیار باریک با رنگ بندی مشکی و نقره ای بوده که این ویژگی آنرا تبدیل به یک مکمل ایده آل برای تلویزیون های باریک امروزی نموده است. این بلندگوی باریک افقی دارای سیستم 2.1 کاناله، اسپیکرهای 310 وات و پردازنده صدای سه بعدی پیشرفته ال جی است. همه این امکانات با حداکثر صرفه جویی در فضا، داخل یک بلندگو تعبیه شده است. این محصول جدید با طراحی زیبا و قدرتمند و قطر 35 میلیمتر بهترین مکمل تلویزیون شما می باشد.

پشتیبانی از HDMI و سیستم کانال بازگشت صدا،‌ این امکان را می دهد تا این بلندگو بدون نیاز به کابل اضافی به تلویزیون وصل گردد. همچنین از طریق سیستم بلوتوٍث می توانید تلفن های هوشمند، لپ تاپ و یا تبلت خود را به آسانی به این بلندگو وصل کنید. هم چنین می توانید آنرا بصورت Wireless به تلویزیون های جدید ال جی متصل نمایید. این بلندگو با استفاده از پردازنده سه بعدی، تجربه ی واقعی و جدیدی از یک صدای سه بعدی را در هنگام تماشای تلویزیون فراهم می کند.

دستگاه پخش کننده Blu-ray سه بعدی ال جی به همراه قابلیت های تلویزیون هوشمند
دستگاه Blu-ray مدل BP730 مجهز به طیف وسیعی از قابلیت های تلویزیون هوشمند شامل، VOD و اتصالات بی سیم می باشد. استفاده از سرویس های سرویس های اینترنتی مانند Hulu Plus Pandora ،Netflix و YouTube در حال افزایش است. از طریق گسترش همکاری با تولید کنندگان محتوا، ال جی قادر خواهد بود با یا بدون استفاده از دیسک های به مصرف کنندگان خود ارائه دهد. هم چنین دستگاه BP730 از سرویس NFC برای استفاده Wireless بر روی تلفن های هوشمند و دیگر دستگاه ها پشتیبانی می کند. این دستگاه به دلیل داشتن ویژگی های پیچیده، مفتخر به دریافت جایزه نوآوری از نمایشگاه بین المللی CES 2013 شده است.

این محصول توسط کنترل جادویی ال جی به راحتی از راه دور قابل کنترل بوده و‌ کاربران را قادر می سازد تا با یک اشاره ، سیستم را کنترل نمایند. دستگاه پخش Blu-ray دارای یک پردازنده دو هسته ای برای عملکرد جستجو می باشد. این ویژگی پیشرفته به صورت هم زمان نتایج جستجوی ویدئوها برای VOD و برنامه‌های دیگر را برای دسترسی آسانتر به آنها روی مرور گر ایجاد می کند. صرف نظر از اینکه محتوا به صورت دو بعدی است یا سه بعدی، BP730 تصویری با رنگ های روشن کیفیت واضح و بالا را نشان می دهد.

سبک اتصال:موسیقی همراه با بلندگوهای دوقلو ی بی‌سیم
بلندگوی ND8630 از دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند، این بلندگوی 800 واتی قادر است باتری هر دستگاه متصل شده را شارژ نماید و همچنین می‌تواند به صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند، ‌تبلت‌ها، نوت‌بوک ها و رایانه‌های شخصی بلوتوث دار ویا دارای سیستم Air Play متصل شده و فایل‌های موسیقی آن‌ها را پخش نماید. همچنین طراحی استوانه‌ای شکل این بلندگو و استفاده از نور و چراغ‌های ظریف، جلوه خاص و زیبایی به آن داده است.

صدای فوق‌العاده در هنگام حرکت: بلندگوی پرتابل بی‌سیم ال‌جی
بلندگوی مدل NP6630، جدیدترین بلندگوی پرتابل ال جی است. این بلندگوی 20 واتی قابلیت پشتیبانی از سیستم‌های NFC ،Air Play و بلوتوث را بصورت بی‌سیم به انواع دستگاه‌های همراه دارد. این بلندگوی سیار ترکیب فوق العاده‌ای از قابلیت‌های متنوع و در عین حال پرتابل است. ‌ مهم نیست که کاربر در چه مکانی و در حال انجام چه کاری باشد. چرا که این بلندگو قادر به پخش موسیقی، برای مدت طولانی‌تر و بسیار بهتر از یک تلفن هوشمند است.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH