روتر تی‌پی لینک ArcherMR200 محصولی برای دنیای پر سرعت امروز

TP-LINK Archer MR200

تی‌پی لینک را می‌توان بزرگ‌ترین شرکت در زمینه تجهیزات شبکه و اینترنت دانست که ArcherMR200 جدیدترین محصول از خانواده این شرکت است. این روتر دارای ۴ ورودی اترنت بوده که یکی از آن‌‌ها LAN/WAN است تا بتوان از طریق کابل شبکه، مودم ADSL یا هر نوع اینترنت دیگری که در دسترس باشد را به این روتر متصل کرده و برای دیگر ابزارها به اشتراک گذاشت.

از طریق ۳ درگاه دیگر اترنت نیز می‌توان لپ ‌تاپ، کامپیوتر و یا دیگر ابزارهای سازگار با شبکه سیمی را به شبکه داخلی متصل کرد. ابزارهای دیگر شامل تلفن هوشمند، تبلت، لپ‌ تاپ، تلویزیون هوشمند، کنسول‌های بازی و سایر ابزارهای هوشمند نیز به سادگی از طریق شبکه‌ی وای‌فای به روتر متصل شده و به این ترتیب می‌‌توان چندین ابزار را از طریق شبکه سیمی و بی‌سیم به یکدیگر متصل کرده و اینترنت را بین آن ‌ها به اشتراک گذاشت.

اما آنچه که Archer MR200 را از روترهای دیگر متمایز می‌کند، وجود یک درگاه سیم کارت است که شبکه 3G و 4G را پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب نه تنها می‌توان با این روتر، اینترنت ADSL یا انواع دیگر اینترنت را به اشتراک گذاشت، بلکه می‌توان سیم‌کارت به آن متصل کرده و اینترنت 3G یا 4G را بین ابزارهای بی ‌سیم و سیمی اشتراک گذاری کرد.

اگر  از اینترنت ADSL یا هر نوع اینترنت ثابت دیگری استفاده می‌کنید اما می‌خواهید تا در مواقع اضطراری و در صورتی که اینترنت اصلی شما قطع شد بتوانید به شبکه‌ جهانی متصل باقی بمانید، می‌توانید سیم ‌کارت را در روتر خود قرار داده و وقتی اینترنت قطع شد به شبکه 4G متصل شوید.

این روتر از فناوری شبکه‌ پرسرعت AC پشتیبانی می‌کند و قادر است تا اطلاعات را در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه در دانلود و با سرعت ۵۴ مگابیت بر ثانیه آپلود کند که برای استفاده در شرکت‌ های کوچک یا خانه مناسب است.

درحال حاضر Archer MR200 با 200 هزار تومان تخفیف و با قیمت 400 هزار تومان به همراه یک سیم کارت رایگان بر روی سایت دی‌جی کالا قابل خریداری است.

مشخصات فنی روتر MR200

  • 3 ورودی LAN با سرعت 10/100Mbps، یک ورودی LAN/WAN، یک ورودی سیم کارت 2G/3G/4G
  • ابعاد: ۲۰۲ در ۱۴۱ در ۳۳.۶ میلی‌متر
  • ۲ آنتن وای‌فای
  • ورودی ۱۲ ولت یک آمپر
  • ۲.۴ گیگاهرتز تا ۵ گیگاهرتز
  • پروتکل‌های IPV6 و IPv4
  • امکان اتصال داخلی VPN با پشتیبانی از پروتکل‌های PPTP ,L2TP ,IPSec
  • پشتیبانی از DHCP و WAN
  • پشتیبانی از کنترل ترافیک (IP QoS)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH