بررسی اپلیکیشن نازایی: زمانی که گیاهان غوغا می‌کنند!

در حال حاضر یکی از مشکلاتی که در بین جوانان به‌چشم می‌خورد، مشکلی به‌نام نازایی است که برای رفع این مشکلات نیز تاکنون اقدامات بسیار موثری از لحاظ پزشکی و آموزشی انجام شده است. اما در این بین باید بدین نکته نیز توجه داشت که بسیاری از افراد چندان رابطه خوبی با پزشک و دارو ندارند و علاقه‌مندان هستند تا از مشکلات خود پیشگیری کنند و یا برای درمان نازایی خود از طریق گیاهان دارویی یا همان طب سنتی وارد عمل شوند. بر همین اساس روزانه مراجعات زیادی را در این خصوص در عطاری‌ها و گیاه‌پزشکان شاهد هستیم. حال اولین اپلیکیشن درمان نازایی از طریق گیاهان دارویی برای اندروید منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن در آی‌تی‌رسان خواهیم پرداخت.

Nazayi (7)

اپلیکیشن نازایی دارای اطلاعات زیادی در خصوص بیماری نازایی و روش‌های پیگیری از آن است که تمام محتوای آن نیز از سوی عطاری‌های معتبر و گیاه‌پزشکان تهیه شده‌اند. البته با وجود اینکه بخش‌های زیادی از این برنامه را موضوع نازایی به‌خود اختصاص داده است، اما در کنار آن‌ها شاهد برخی اطلاعات دیگر نیز هستیم که در این بین می‌توان به روش‌های تعیین جنسیت جنین، نکاتی که مردان و زنان باید رعایت کنند و موارد مشابه آن‌ها اشاره کرد.

Nazayi (2)

با دانلود فایل ۵ مگابایتی و اجرای آن، وارد محیط اپلیکیشن نازایی خواهید شد. صفحه نخست برنامه شامل منویی در خصوص این بیماری و بخش‌های مختلف آن است که با ورود به هر بخش نیز با منو‌های دیگری رو به رو خواهید شد. در رابط کاربری این برنامه تصاویر زیادی از کودکان به‌چشم می‌خورد که در کنار محیط رنگی و پویای برنامه جالب‌تر به‌نظر می‌رسد.

Nazayi (4)

آشنایی با نازایی اولین بخشی است که در منو اصلی قرار گرفته و درون آن اطلاعات زیادی در خصوص نازایی وجود دارد. در بخش‌های درمانی این اپلیکیشن روش‌ها و گیاهان مختلفی برای درمان قرار گرفته‌اند تا هر فردی بر اساس مزاج خود آن‌ها را استفاده کند و در جهت رفع مشکل خویش گام بردارد. گفتنی است در حال حاضر برخی از جوانان نیز نگرانی‌هایی در این خصوص دارند که از طریق اپلیکیشن نازایی می‌توان از آن‌ها پیشگیری کرد.

Nazayi (6)

گیاهان موثر در حاملگی زنان، گیاهان دارویی برای رفع مشکلات مردان، نکات مختلف، روش‌های سنتی برای تشخیص حاملگی و دلایل نازایی در مردان و زنان از جمله اصلی‌ترین بخش‌های اپلیکیشن نازایی هستند. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که هر فردی شرایط خاص خود را دارد و گاهی اوقات نیاز است که هر شخصی از متخصصین این حوزه راهنمایی‌هایی را دریافت کند که برای انجام این موضوع نیز می‌توان از طریق بخش دریافت مشاوره و اطلاعات دارویی در اپلیکیشن نازایی وارد عمل شد. گفتنی است که برای خرید گیاهان دارویی نیز می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید.

Nazayi (3)
Nazayi (5)

همان‌طور که در این مقاله از آی‌تی‌رسان مطالعه کردید، با اپلیکیشن نازایی و ویژگی‌های آن آشنا شدیم. از طریق لینک زیر می‌توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید.

Bazaar

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH