احتمال عرضه هوآوی P9 همراه با 6 گیگابایت رم!

حتما فبلت میت 8 هوآوی را می‌شناسید، یکی از زیباترین و البته قدرتمندترین فبلت‌های بازار! اما هوآوی نمی‌خواهد تا سال 2016 میلادی را تنها با یک محصول قدرتمند آغاز کند و به همین دلیل باید منتظر P9 یکی دیگر از محصولات قدرتمند این کمپانی نیز باشیم.

huawei-p8-1

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، این اسمارت فون از سخت افزار بسیار قدرتمندی برخوردار خواهد بود و جالب است بدانید که P9 دارای میزان رم بالایی نیز هستکه از حد استاندارد معمول این روزهای بازار بیشتر است و حتی برخی آن را بیش‌تر از رم قرار گرفته بر روی یک لپ‌تاپ می‌دانند!

گزارش‌ها حاکی از آن است که P9 در اوایل مارس 2016 معرفی خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که این کمپانی در نظر دارد تا با معرفی یک محصول قدرتمند به جنگ و رقابتی نزدیک با سایر تولید کنندگان برود. این اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد که P9 همراه با 6 گیگابایت رم DDR4 عرضه می‌شود که در نوع خود بسیار عجیب و البته جالب است. پردازنده این محصول نیز آخرین تولید هوآوی یعنی Kirin 950 است.

حتما تاکنون در مورد عملکرد و کارایی Kirin 950 زیاد شنیده‌اید. البته بنچمارک‌ها نیز عملکرد این پردازنده قدرتمند را تاکنون زیاد سنجیده‌اند و نتایج را نیز منتشر نموده‌اند. موضوع جالب دیگر این است که هوآوی احتمالا P9 را در سه نسخه وارد بازار خواهد کرد. کاری که پیش از این در مورد P8 نیز انجام داده بود. سایز نمایشگر این محصولات و میزان رم آن‌ها مهم‌ترین وجه تمایزشان خواهد بود.

این سه نسخه عبارت‌اند از:

P9 Lite  همراه با نمایشگر 5 اینچی و 4 گیگابایت رم

P9 همراه با نمایشگر 5.2 اینچی و 6 گیگابایت رم!

P9 Max همراه با نمایشگر 6.8 اینچی و 6 گیگابایت رم!

4 در مورد “احتمال عرضه هوآوی P9 همراه با 6 گیگابایت رم!”

  1. من تازه میخواهم G7 بگیرم.رم کامپیوتر من که1گیگ.به نظر من نباید بیرون بده.چون فهمیدیم که نسخه 4گیگ میت8 1075 دلار است.دیگه چه برسه 6 گیگ!!!

  2. نیاز به این رم نیست همون رو 4 کافیه فقط گرافیکش رو قوی کنه اگه صفحه نمایش fhd باشه t880 هشت هسته ای باشه اگه که QHD باشه ده یا دوازده هسته ای باشه با یه باتری خیلی قوی با دوربین منحصر به فرد خیلی موفق میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH