رونمایی از نمایشگر خمیده جدید ال‌جی در CES 2016

وقتی در مورد صنعت تولید نمایشگرها صحبت می‌کنیم، ال‌جی و سامسونگ هر دو در بالاترین رتبه حضور دارند و شانه به شانه در حال رقابت هستند. هر دو کمپانی نه تنها برای محصولات و تولیدات خود نمایشگرهایی شگفت انگیز تولید می‌کنند بلکه برای سایر تولیدکنندگان مطرح دنیا نیز در این حوزه اقدامات جالبی در بخش صفحات نمایش انجام می‌دهند.

lg-display-ces-640x427

این اتفاقات بدان معنی است که این دو غول آسیایی نمی‌توانند لحظه‌ای استراحت کنند و باید روز به روز بیشتر در این رقابت سنگین گرفتار شوند. حال ال‌جی تصمیم گرفته است تا در نمایشگاه CES 2016 از جدیدترین نمایشگر خود پرده‌برداری کند. بر اساس اخبار منتشر شده، این شرکت در نظر دارد تا نمایشگر فوق خمیده همراه با قابلیت لوله شدن خود را که ظاهری شبیه به حرف S داشته و در حالت عمودی 139 اینچ است و از پنل OLED بهره می‌برد، معرفی کند. در کنار این نمایشگر همچنین یک صفحه نمایش موجی شکل 25 اینچی آبشاری با بهره‌گیری از پنل LCD که جهت استفاده در طراحی داخلی خودروها یا مکان‌هایی با سطوح منحنی ساخته است، رونمایی می‌شود.

البته خبرگزاری‌ها عنوان داشتند که این محصولات برای استفاده تجاری و انبوه فعلا در دسترس نخواهند بود، اما این نشان می‌دهد که ال‌جی در فکر تولید نمایشگرهای خاصی است که تا پیش از این در بازار وجود نداشته است و آرام آرام از نمایشگرهای صفحه تخت گذر خواهد کرد. البته ال‌جی به‌جز رونمایی از این محصولات، از تلویزیون‌هایی 65 اینچی و 77 اینچی از نوع UHD OLED نیز رونمایی می‌کند. این تلویزیون‌های جدید از طراحی Borderless بهره می‌برند. در این طراحی، نمایشگر حاشیه‌ای نداشته و هیچ مرزی بین صفحه و بدنه وجود ندارد که همین امر زیبایی دو چندانی را به این محصولات می‌بخشد.

نمایشگاه CES 2016 می‌تواند یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های سال جاری میلادی باشد.

2 در مورد “رونمایی از نمایشگر خمیده جدید ال‌جی در CES 2016”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH