اوپو و معرفی اسمارت فون‌‌های جدید ویژه عکاسی

هنگام انتخاب و خرید اسمارت فون معیارها و المان‌های زیادی در یک انتخاب صحیح دخالت دارند که به طور مثال دوربین و توانایی‌هایش یکی از آن‌هاست. ولی خوب گاه از دوربین و قدرتش به سختی می‌توان گذر کرد و آن را ساده گرفت؛ مثلا فرض کنید یک اسمارت فون قدرتمند با نمایشگری فوق العاده و وضوح بالا خریداری کرده‌اید، اما همین دستگاه از دوربین ساده و ضعیفی برخوردار بوده و نمی‌تواند ساده‌ترین تصاویر را برای شما ثبت کند. خب چه می‌شود؟ این موضوع تنها وقتی که عکاسی برای شما دارای کمترین اولویت باشد قابل گذشت است در غیر این صورت می‌تواند تبدیل به یکی از بدترین خریدهای شما شود!

oppo-F-series-poster-640x309

برند اوپو که آرام آرام چهره‌ای جهانی پیدا کرده است، در نظر دارد تا سری جدید اسمارت فون‌های خود، با نام سری F که محصولاتی میان رده هستند را با قابلیت‌های خوب عکاسی معرفی کند. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی اوپو، سری F بخشی از محصولات و تولید اصلی سال 2016 این کمپانی بوده که با تمرکز بر روی امکانات دوربین و قابلیت‌های ویژه عکاسی معرفی می‌شود.

متأسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این سری جدید منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که اولین اسمارت فون این سری با نام OPPO F1 تولید و در ماه جاری میلادی وارد بازارهای جهانی شود؛ بنابراین باید کمی صبر کنیم و ببینیم که قابلیت‌های ویژه عکاسی این اسمارت فون‌های جدید چیست و چه انتظاراتی را برآورده می‌کند.

یکی از مدیران ارشد این کمپانی به نام Sky Li در این خصوص گفته است:

ما برای معرفی سری F بسیار هیجان زده‌ایم. در واقع با معرفی و عرضه این سری جدید طیف گسترده‌ای از کاربران در بازارهای جهانی می‌توانند با فناوری‌های جدید و خاص OPPO عکاسی و تصویربرداری را به روش جدیدی تجربه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH