لنوو X1 YOGA با نمایشگر OLED و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه معرفی شد

X1 Carbon از سوی کمپانی لنوو یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لپ‌تاپ در بین کاربران است که حال این کمپانی با تکیه بر این موفقیتش، نسخه جدیدی از آن را عرضه کرده است که مدل X1 از سری Yoga نام دارد. این محصول از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد و نمایشگر آن نیز امکان چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. همراه آی‌تی‌رسان باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شویم.

lenovo-thinkpad-yoga_05

Yoga X1 شباهت بسیاری به Carbon X1 دارد اما با نگاه نخست به آن متوجه خواهید شد که لولا‌های نمایشگر متفاوت از نسخه قبلی هستند و شباهت بسیاری به Yoga Pro 2 دارند. با قابلیت چرخش نمایشگر در این محصول، یوگا X1 امکان استفاده به‌صورت لپ‌تاپ، استند، تنت (Tent) و تبلت را دارد و این قابلیت باعث می‌شود که کاربران در شرایط مختلف، استفاده ساده‌تری از دستگاه داشته باشند.

lenovo-thinkpad-yoga_04

همان‌طور که گفته شد، محصول مذکور سخت‌افزار قدرتمندی دارد و روی آن پردازنده Core i7 از سوی اینتل  قرار گرفته و از لحاظ حافظه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم  است که امکان افزایش آن به ۱ ترابایت از طریق PCle NVMe SSD وجود دارد. در برخی از نسخه‌های این لپ‌تاپ نیز شبکه بی‌سیم 4G LTE وجود خواهد داشت.

این لپ‌تاپ دارای نمایشگر ۱۴ اینچی از نوع OLED است که وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارایه می‌دهد و همین استفاده از OLED توجه دوست‌داران دنیای بازی را به‌خود جلب خواهد کرد. البته نمایشگر‌های سری X1 در مقایسه با سری یوگا کیفیت کمتری دارند و دلیل این موضوع نیز به رعایت قوانین نظامی برای افزایش استحکام دستگاه باز می‌گردد. اما در این نمایشگر شاهد کیفیت بسیار بالایی هستیم و این محصول در برخی از نسخه‌ها نیز با پنل IPC LCD عرضه خواهد شد.

lenovo-thinkpad-yoga_01

لنوو در کنار لپ‌تاپ جدید خود که نمایشگر با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد یک قلم استایلوس نیز قرار داده است که چنین قلمی را در X1 Carbon شاهد نبودیم.

لنوو مدعی شده که استفاده از قلم روی اپلیکیشن‌های مختلف میسر است و قلم مذکور در داخل لپ‌تاپ قرار می‌گیرد و از این طریق نیز شارژ می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، با ۵ ثانیه شارژ این قلم، امکان استفاده از آن به اندازه 100mn وجود دارد و با این اوصاف هیچ مشکلی در خصوص باتری این دستگاه نخواهید داشت.

lenovo-thinkpad-yoga_06

لنوو ThinkPad X1 YOGA در حال حاضر قیمت بالایی دارد و ارزان‌ترین نسخه آن ۱۴۴۹ دلار است. مشخصات رسمی این محصول به‌شرح زیر است:

  • نسل ششم از پردازنده Core i7 اینتل vPro
  • گرافیک اینتل HD با مدل HD520
  • نمایشگر‌ها بر اساس مدل دستگاه: نمایشگر لمسی WQHD با وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل – نمایشگر ۱۴ اینچ و OLED با وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل و نور 400nit – نمایشگر فول اچ‌دی با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل با پنل IPS و نور 300nit
  • حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و  ۱ ترابایت PCle NVMe SSD
  • Optional LTE-A WWAN یا داک WiGg (بر اساس مدل)
  • MilSpes
  • پورت‌های موجود:  USB3.0 – OneLink+ (RJ45) – MiniDP – HDMI – microSD – Audio – Touch FPR – WWAN
  • قلم استایلوس
  • ابعاد: ۱۳.۱ در ۹.۰ در ۰.۶۶ اینچ
  • وزن: ۱۲۷۰ گرم

1 در مورد “لنوو X1 YOGA با نمایشگر OLED و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه معرفی شد”

  1. فروشگاه روژسا این محصول بی‎نظیر رو با قیمتی عالی ارائه کرده. ویدیوی‎هاش رو که از یوتیوب دید‎ه‎ام. واقعا نمیشه عاشقش نشد. بهترین لپ‎تاپ لنوو هست بدون شک.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH