لنوو ThinkCentre TIO II را در CES 2016 معرفی می‌کند

ThinkCentre-TIO-II-Screen

All-In-One یک کامپیوتر جمع و جور و کوچک است که هنوز کارایی کامپیوتر‌های کلاس دسکتاپ را دارد. در چند سال گذشته ما شاهد AIOهای زیادی از سوی کمپانی‌های بزرگ بودیم، که بیشتر این کامپیوتر‌های جمع و جور توسط شرکت‌های اپل، لنوو، دل، گت‌وی، ایسر و ال‌جی عرضه شده بودند.

شرکت لنوو قصد دارد امسال در نمایشگاه CES 2016 که در 19 دی ماه در لاس وگاس برگزار می‌شود،‌ یک کامپیوتر جمع و جور دیگر به نام ThinkCentre TIO II را معرفی کند. “TIO” مخفف Tiny-In-One است که به معنی “بسیار کوچک در یک” است. همچنین لنوو در این نمایشگاه از تبلت ماژولار ThinkPad X1 و یک کامپیوتر یکپارچه به نام ThinkCentre X1 و مانیتور ThinkVision X1 پرده برداری خواهدکرد.

ThinkCentre-TIO-II-Screen01

برای کسانی که با سری TIO آشنا نیستند، این سری از کامپیوترها فضای بسیار کمی می‌گیرند و سخت‌ افزار اصلی در پشت مانیتورقرار گرفته اما تفاوت آن‌ها با AIO این است که این سخت افزار به صورت ماژول قابل تعویض است یعنی شما با یککامپیوتر ماژولار  طرف هستید. TIO II در دو مدل 22 و 24 اینچی عرضه می‌شود.

ThinkCentre-TIO-II-with-Hand

صفحه نمایش این محصول با ضریب 16:9 با وضوح تصویر Full HD همراه با گزینه‌های اتصال دو کابل USB 2.0, 3.0 و یک USB mini 2.0 است. همجنین سیستم صوتی تهیه شده در TIO II مخصوص کسانی است که می‌خواهند به دیدن فیلم و بازی بپردازند. از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر می‌توان به بدنه آلومینیومی آن و همچنین ضخامت کمش اشاره کرد. باعث تعجب است که چگونه لنوو سخت افزاری به این قدرتمندی را درون این کامپیوتر جا داده است. البته هنوز خبری از قیمت TIO II به دستمان نرسیده اما انتظار می‌رود در ماه آپریل سال 2016 راهی بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH