کفش‌های هوشمند که با اسمارت‌فون کنترل می‌شوند

کفش‌های هوشمندی که با اسمارت‌فون کنترل می‌شوند!

کفش‌های هوشمند که با اسمارت‌فون کنترل می‌شوند

فناوری‌های روز، جای خود را در میان وسایل خانه و حتی لباس‌های ما به آرامی پیدا کرده‌اند و به سمتی می‌روند که کنترل وسایل و حتی لباس‌ها نیز به دست تکنولوژی‌ تلفن‌های همراه انجام شود. کفش‌های هوشمند مجهز به گام‌شمار چندی است که وارد بازار پوشیدنی‌های مدرن شده‌اند. اما در این مطلب از آی‌تی‌رسان با کفش‌هایی آشنا می‌شویم که امکانات جالب‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کفش‌هایی که در تصویر مشاهده می‌کنید تولید یک کمپانی فرانسوی به نام Zhor Tech هستند. همان‌طور که در تصاویر مشخص است، این کفش‌ها بند ندارند. شرکت تولیدکننده عنوان کرده است که بند این کفش‌ها به وسیله اسمارت‌فون قابل محکم شدن است. این قابلیت جالب برای اولین بار است که معرفی می‌شود. البته این کفش‌ها به سنسورهای حرکتی و گام‌شمار نیز متصل هستند، می‌توانند فشار وارد شده بر پاهایتان در طول پیاده‌روی را محاسبه کنند و پس از اتصال به تلفن همراه هوشمند شما می‌توانند آماری از حرکت، برنامه ورزشی و پیشرفت تمرینات شما را در اختیارتان بگذارند.

شرکت تولیدکننده البته در حال کار بر روی طرح‌های زنانه این کفش‌ها و کفش‌های مجلسی مردانه نیز هست. این کفش‌ها هنوز در مرحله طرح اولیه هستند و قیمت قطعی برای آنها منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود قیمتی بین 350 تا 450 دلار برای آنها در نظر گرفته شود که به طور کلی قیمت بالایی است. اگر نمی‌خواهید برای محکم کردن کفش‌هایتان از تلفن هوشمند استفاده کنید، می‌توانید با یک جفت کفش ورزشی معمولی شروع به پیاده‌روی و ورزش کنید و به کمک یک گام‌شمار ارزان‌قیمت نیز برنامه ورزشی خود را تنظیم کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH