پیش‌بینی تحلیل‌گران: اسمارت فون‌های تاشو سامسونگ امسال می‌آیند

project-valley-samsung-foldable

تحلیل‌گران HSBC از طریق یک گزارش پیش‌بینی کرده‌اند که سامسونگ می‌تواند تا پایان سال جاری میلادی اولین اسمارت فون تاشوی خود را روانه بازار کند. البته این تنها یک پیش‌بینی است و نسبت به هدفی که پیش از این سامسونگ سال‌های پیش در موردش صحبت کرده بود، انجام شده است.

چند سال پیش بود که چندین اسلاید لو رفته از کمپانی نشان می‌داد که شرکت قصد دارد تا پایان سال 2018 اولین هندست تاشوی خود را به بازار بفرستد، اما اخیرا این زمان به سال2017 تغییر یافت و تازگی‌ها هم که گفته می‌شود تا سال 2016 سامسونگ این کار را خواهد کرد.

محتوای گزارش منتشر شده به این شرح است:

فکر می‌کنیم که سامسونگ برخلاف آنچه تا الان انتظار می‌رفت، تا پایان سال جاری اولین هندست تاشوی خود را به بازار بفرستد.

زیرا شرکت اخیرا برای باز پس‌گیری سهمش از بازار تلاش بیشتری می‌کند. به باور ما اسمارت فون‌های تاشو OLED می‌توانند باعث تحول تجارت این شرکت شوند و به عنوان یک ویژگی عالی و برتر در اسمارت فون‌های پریمیوم آینده مورد استفاده قرار گیرند، زیرا: 1) استفاده از یک OLED تاشو می‌تواند محصولات سامسونگ را به طور قابل توجهی متفاوت از سایر محصولات بازار کند، 2) به کاربران طعمی از هر دو دنیای تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها را بچشاند، 3) باعث شود کمپانی هر دو بازار اسمارت فون‌ها و تبلت‌ها  را بدست آورد. در ضمن استفاده از OLEDها به نفع زنجیره تولید از پنل سازان تا تجهیزات سازان و فراهم آورندگان منابع اولیه خواهد بود.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH