گوشی اوپو F1 رسما معرفی شد!

اوپو اف1 اولین عضو خانواده اوپو از سری جدید F محسوب می‌شود که بنا به گفته‌های این کمپانی موفق چینی، ویژگی‌هایش در طراحی زیبا و لوکس و ثبت تجربه‌ای خاص از عکاسی است! این محصول هم اکنون برای پیش خرید در ویتنام عرضه شده و به زودی در خرده فروشی‌ها نیز عرضه خواهد شد.

gsmarena_001

اف1 از بدنه آلومینیومی یک‌پارچه با ضخامت 7.25 میلی‌متر ساخته شده است و از نمایشگری 5 اینچی همراه با وضوح HD نیز بهره‌ می‌برد؛ این نمایشگر به‌وسیله محافظ قدرتمند گوریلا گلس 4 حفاظت می‌شود.

پردازنده اسنپدراگون 616 با 8 هسته Cortex-A53 و فرکانس 1.7 گیگاهرتز در کنار رابط گرافیکی Aderno 405 و 3 گیگابایت رم، سخت افزار مناسبی برای این اسمارت فون تلقی می‌شود. در واقع این میزان رم برای کارهای مولتی تسکینگ در این گوشی بسیار کاربرد دارد.

gsmarena_002-(1)

دوربین پشتی F1 یک نمونه 13 مگاپیکسلی است که با دیافراگم f/2.2 و یک فلش LED عرضه شده است. دوربین جلو و سلفی این محصول نیز 8 مگاپیسل قدرت دارد. دیافراگم دوربین دوم برابر f/2.0 بوده و شامل نرم افزارهای جدید و جذابی در حوزه عکاسی با 8 فیلتر رنگی خاص است. مهم‌تر از همه شما می‌توانید در شرایط نوری کم از نمایشگر به عنوان فلش استفاده کنید.

gsmarena_003

اوپو F1 از 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش برخوردار است، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت 4G را داشته و از یک باتری 2500 میلی آمپری نیز استفاده می‌کند. همچنین این محصول از اندروید 5.1 و رابط کاربری Color 2.1 بهره می‌گیرد.

این اسمارت فون زیبا با قیمت تقریبی 290 دلار از 21 ژانویه در دسترس است. همچنین 1500 نفر اولی که این اسمارت فون را خریداری کنند یک دستگاه هدست بلوتوث iLike از اوپو دریافت می‌کنند.

gsmarena_004

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH