ال‌جی اسمارت‌فون K10 را تا 24 دی‌ماه عرضه می‌کند

lg k10

ال‌جی هفته گذشته و درطی برگزاری نمایشگاه CES 2016 اعلام کرد تا پنج‌شنبه هفته آینده اسمارت‌فون‌های K7 و K10 را روانه بازار خواهد کرد، حال ال‌جی قیمت این اسمارت‌فون را اعلام‌کرده و هم‌چنین از عرضه آن تا پایان هفته در کره‌جنوبی خبر داده‌است، مطمئنا پس از عرضه در بازار محلی این اسمارت‌فون در دیگر کشورها نیز عرضه خواهد‌ شد.

K10 اسمارت‌فونی است که ال‌جی به‌طراحی آن لقب glossy pebble داده‌ است، طراحی K10 نرم، دارای لبه‌هایی با کمی انحنا و هم‌چون V10 در بخش پشتی دارای نوعی پترن برای قرارگیری راحت‌ در دست است. K10 اسمارت‌فونی با ابعاد متوسط است، یعنی نه خیلی جمع‌و‌جور و نه‌ خیلی بزرگ است. این اسمارت‌فون دارای ابعاد 146 در 74.8 در 8.8 میلی‌متر بوده که مجهز به نمایشگری 5.3 اینچی با رزولوشن اچ‌دی است.

از جمله مشخصات ال‌جی K10 می‌توان به یک پردازنده چهار هسته‌ای از سازنده‌ای نامعلوم، پشتیبانی از LTE، رم 1.5 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه‌داخلی اشاره‌ کرد. K10 از سنسوری 13 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین‌ اصلی استفاده می‌کند و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی انتخاب شده‌ است، وظیفه تولید نیروی این گوشی را یک باتری 2300 میلی‌آمپری برعهده‌ دارد. متاسفاه LG K10 با اندروید 5.1 عرضه می‌شود، البته می‌توان امیدوار بود به‌زودی به‌روزرسانی مارشمالو را نیز دریافت‌کند.

ال‌جی برای این گوشی کاوری به‌نام quick view را نیز ساخته‌است که همراه با آن عرضه می‌شود، این کاور طراحی زیبایی دارد و به‌شما این امکان را می‌دهد بدون‌نیاز به بازکردن درب‌ آن، به اطلاعیه‌ها دسترسی داشته‌باشید.

ال‌جی K10 با قیمتی کم‌تر از 200 دلار عرضه‌خواهد شد.

1 در مورد “ال‌جی اسمارت‌فون K10 را تا 24 دی‌ماه عرضه می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH