اسمارت فون ال‌جی K4 تازه‌ترین عضو سری جدید این کمپانی!

اوایل ماه جاری، زمانی که کمپانی کره‌ای ال‌جی، از جدیدترین سری اسمارت فون‌های خود رونمایی کرد، تنها دو محصول K10 و K7 را معرفی نمود؛ اما امروز این کمپانی از سومین عضو این خانواده یعنی K4 نیز پرده برداری کرد.

LG-K10

در حالی‌که مشخصات K4 هنوز به طور دقیق اعلام نشده، اما ال‌جی با انتشار ویدئویی در یوتیوب این عضو جدید را به هوادارانش معرفی کرده است. با اینکه در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی از K4 و قابلیت‌هایش موجود نیست، به نظر می‌رسد که این محصول از K10 و K7 کوچک‌تر است. دو اسمارت فون قبلی به ترتیب با نمایشگرهایی 5.3 و 5 اینچی معرفی شده‌اند.

تقریبا می‌توان حدس زد که K4 یک محصول میان رده بسیار خوش قیمت است که به‌زودی توسط ال‌جی رسما معرفی می‌شود. در واقع این موضوع را می‌توان از قیمت K10 به عنوان بهترین عضو این خانواده که تنها با 166 دلار عرضه می‌شود، به راحتی فهمید.

LG-K7

در ویدئو تبلیغاتی K10 و K7 مشخص می‌شود که سری K به طور ویژه مختص جوانان بوده و مهم‌ترین قابلیت آن سادگی و ثبت تصاویر سلفی جذاب است. این دو اسمارت فون هم اکنون در برخی بازار های جهانی عرضه شده است و به‌زودی وارد بازار گسترده ایالات متحده آمریکا نیز می‌شود. احتمالا K4 نیز به‌زودی به جمع این خانواده می‌پیوندد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH