تبلت 8 اینچی ایسوس P008 در GFXbench رویت‌ شد

asus-p008-zenpad

اگر قصد دارید یک تبلت جدید از یک سازنده جدید بخرید، بهتر است کمی صبر کنید چرا که به‌تازگی یک تبلت هشت اینچی در بنچمارک GFXbench از برند ایسوس رویت شده‌ است. مشخصات این تبلت هرچند قابل مقایسه با پرچم‌داران بازار نیست اما در نوع خود بسیار عالی است.

با توجه به لیست منتشر شده، تبلت ایسوس P008 از صفحه‌ نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1536 در 2048 بهره‌مند خواهد بود؛ از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به دو گیگابایت‌ رم، دوربین‌ اصلی 7 مگاپیکسلی و سلفی 1.8 مگاپیکسلی اشاره‌ کرد. وظایف پردازشی P008 را یک چیپست اسنپدراگون با 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی برعهده دارد. این تبلت با اندروید نسخه 6 منتشر خواهد شد.

متاسفانه وجود این مشخصات برای ایسوس P008 قابل تایید نیستند و ممکن است در محصول نهایی تغییر پیدا کنند، در واقع می‌توان گفت این تبلت به‌عنوان جانشین ZenPad S 8.0 راهی بازار خواهد شد که در نمایشگاه MWC می‌توان انتظار معرفی آن‌را داشت. تاکنون هیچ مشخصات دیگری از این تبلت منتشر نشده‌، اما با توجه به اینکه تا برگزاری نمایشگاه MWC  زمان زیادی باقی نمانده است، می‌توان انتظار داشت اطلاعات بیش‌تری از این تبلت در آینده‌ای نه‌چندان دور منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH