[شایعه] سامسونگ نمایشگرهای OLED برای اپل تولید می‌کند

[شایعه] سامسونگ نمایشگرهای OLED اپل را تولید می‌کند

[شایعه] سامسونگ نمایشگرهای OLED برای اپل تولید می‌کند

نمایشگرهای OLED و نمایشگرهای خمیده OLED جز فناوری‌هایی جدیدی هستند که شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه به تازگی روی آنها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. سامسونگ و ال‌جی، دو بازیگر بزرگ این صنعت هستند و خط تولیدهای حرفه‌ای خود را برای تولید این نوع نمایشگر‌ها به راه انداخته‌اند.

به تازگی شنیده شده است که کمپانی بزرگ اپل قصد دارد از این نوع نمایشگرها در تلفن‌های هوشمند خود (نه در آیفون 7) استفاده کند. به همین دلیل شرکت‌های سامسونگ، ال‌جی، Japan Display و AUO در تلاش هستند تا نظر اپل را برای همکاری در این زمینه جلب کنند. سامسونگ به تازگی سرمایه‌گذاری بزرگی روی خط تولید نمایشگرهای OLED خود انجام داده و گفته می‌شود این شرکت برای کمپانی‌هایی همچون هوآوی و شیائومی، این نمایشگرها را تولید خواهد کرد.

البته هنوز خبر قطعی از تصمیم اپل بر استفاده از نمایشگرهای OLED بر روی دستگاه‌هایش در دسترس نیست. اما برخی منابع خبر می‌دهند که ممکن است این تصمیم برای آیفون 8 قطعی و حتی قرارداد همکاری بین اپل و سامسونگ نیز امضا شده باشد.

لازم است بدانید نمایشگرهای خمیده اپل واچ توسط کمپانی ال‌جی تولید می‌شوند.

1 در مورد “[شایعه] سامسونگ نمایشگرهای OLED اپل را تولید می‌کند”

  1. الجی خودش آمولد میزنه و در گوشی هایش از آمولد ساخت خودش استفاده نمیکنه.همش ای پی اس ال سی دی.ای کاش در جی5 از آمولد ساخت خوش استفاده کنه!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH