3 تبلت برتر سال 2015 معرفی شد!

best-2015-tabs

چندی پیش، ۱۰ تبلت برتر سال ۲۰۱۵ را معرفی کردیم و از شما عزیزان خواستیم تا بهترین مدل را انتخاب کنید. در طرف مقابل، از تعدادی کارشناسان زبده آی‌تی نیز این نظر سنجی را به صورت موازی انجام دادیم تا بنا به تخصص خود و عملکرد تبلت‌ها، به آن‌ها نمراتی را اعطا کنند. سپس با میانگین امتیازات کاربران و کارشناسان، ۳ تبلت زیر به عنوان برترین مدل‌های سال ۲۰۱۵ انتخاب شدند و جوایز طلایی، نقره‌ای و برنزی آی‌تی‌رسان را از آن خود کردند.

نشان طلایی آی‌تی‌رسان

مایکروسافت سرفیس پرو۴

SURFACE-PRO4

این تبلت قدرتمند، با آنکه از کاربران حایز امتیاز ۹ شد اما کارشناسان توجه ویژه‌ای به آن داشتند و این محصول مایکروسافت توانست امتیاز ۹.۲ را دریافت کرده و با میانگین ۹.۱ به عنوان برترین تبلت سال ۲۰۱۵ انتخاب شود.

نشان نقره‌ای آی‌تی‌رسان

سونی اکسپریا Z4 تبلت

Sony_Xperia_Z4_Tablet_139

ظاهرا طرفداران سونی در کشور ما زیاد هستند، چرا که کسب امتیاز ۱۰ توسط کاربران، این محصول سونی را به سمت مدال نقره برترین تبلت‌های سال ۲۰۱۵ سوق داد و کسب امتیاز ۷.۸ توسط کارشناسان و مجموع ۸.۹ آن را مفتخر به عنوان دوم نمود.

نشان برنزی آی‌تی‌رسان

اپل آی‌پد پرو

ipad_pro_black_front

شاید اپل از دیدن این جایگاه برای محصول بزرگ و حرفه‌ای خود راضی نباشد اما باید به همین مدال برنزین بسنده کند. کسب امتیاز ۸ از کاربران و ۸.۶ از کارشناسان، این دستگاه را با مجموع ۸.۳ بر پله سوم تبلت‌های سال ۲۰۱۵ دنیا نشاند.

5 در مورد “3 تبلت برتر سال 2015 معرفی شد!”

  1. تبلت سونی Z4 واقعا مشخصات عالی داره ولی مگه تو بازار ما وارد شده اصلا که اینقدر طرفدار پیدا کرده !؟
    بعد واقعا برام عجیبه چطور وارد نشده اصلا !؟
    طراحی و کیفیت ساخت عالی، وزن مناسب 393 گرم در مقابل صفحه بزرگ 10 اینچ و باطری قدرتمند 6000 میلی آمپر، گواهی IP68 ،سخت افزار قدرتمند و …

    به نظر من سونی اونقدری که تو طراحی و ساخت تبلت توانا هست در گوشی هاش موفق نبوده، البته نسل جدید Z5 واقعا عالی هستند ولی هنوز جای کار دارن تا تو کورس رقابت بین پرچمدارا بمونن …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH