مقایسه اختصاصی 6 گوشی پرچم‌دار اندرویدی با یکدیگر

itclip

چندی پیش برای شما کلیپ‌هایی را در ارتباط با مقایسه 6 گوشی پرچم‌دار اندرویدی در 5 قسمت مختلف پخش کردیم که در مهم‌ترین فاکتورها این گوشی‌ها با یکدیگر به مقایسه گذاشته شدند. حال در این مقاله، تمام آی‌تی کلیپ‌های گذشته را برایتان گردآوری کرده‌ایم تا در یک مطلب جامع به نظاره رقابت این 6 گوشی قدرتمند بنشینید. در ابتدا و با تماشای کلیپ زیر، با 6 شرکت کننده در این رقابت داغ و نفس‌گیر آشنا شوید.

[sdm_download id=”99333″ fancy=”0″]

[sdm_download_counter id=”99333″]

طراحی

خب حالا که متوجه شدید چه مدل‌هایی را برای مقایسه در نظر گرفتیم، به سراغ بخش نخست یعنی طراحی می‌رویم، می‌خواهیم که بدانیم به نظر کاربران کدام گوشی زیباتر است. حتما کلیپ زیر را نگاه کنید، شاید دیدن نتیجه این انتخاب تا حد زیادی شما متعجب کند!

[sdm_download id=”99336″ fancy=”0″]

[sdm_download_counter id=”99336″]

نمایشگر

برخلاف مقایسه نخست در طراحی که انتخاب آن را به دست کاربران سپردیم، برای نمایشگر خودمان دست به کار شدیم و در ۵ حالت مختلف، کیفیت آن‌ها را به دقت مقایسه کردیم. در کلیپ زیر شما می‌توانید این مراحل را مشاهده کرده و ببینید در هر مرحله، کدام گوشی‌ها عملکرد بهتری داشتند و در پایان برتری در این بخش به چه محصولاتی رسیده است. پیشنهاد می‌کنم کلیپ زیر را حتما تماشا کنید.

[sdm_download id=”99317″ fancy=”0″]
[sdm_download_counter id=”99317″]

سخت‌افزار

حالا نوبت به همان بخش سخت‌افزار رسیده تا جوابگوی سوالات شما برای انتخاب قدرتمندترین گوشی اندرویدی دنیا باشد. برایتان توسط ۳ نرم‌افزار مختلف و به صورت هم‌زمان، همه گوشی‌ها را به بوته آزمایش گذاشته‌ایم تا بتوانیم قوی‌ترین را بیابیم! حتما کلیپ زیر را تماشا کنید.

[sdm_download id=”99885″ fancy=”0″]

[sdm_download_counter id=”99885″]

دوربین

در بخش عکاسی، تصمیم گرفتیم تا طبق روال گذشته و بررسی‌های قبلی که انجام دادیم، نام گوشی‌ها را در ابتدا برای شما آشکار نکنیم و پس از گذشت یک هفته و نظرسنجی که بین کاربران برای انتخاب برترین محصول انجام گرفت، نام بهترین عکاس در هر قسمت را نشان داده و طبق میانگین امتیازات به‌دست آمده توسط کاربران، برترین عکاس را معرفی کنیم. ابتدا آی‌تی کلیپ کوتاه زیر را که توضیح کلی در ارتباط با شرایط عکاسی است تماشا نمایید.

[sdm_download id=”100420″ fancy=”0″]

[sdm_download_counter id=”100420″]

پس از یک هفته نظرسنجی و چندین هزار آرایی که به صندوق‌های رای ریخته شد، نظر شما درباره انتخاب برترین عکاسان به شرح زیر است.

اعلام نتایج

عکاس با مدال طلایی آی‌تی‌رسان: سامسونگ گلکسی نوت ۵ با کسب 53 امتیاز

عکاس با مدال نقره‌ای آی‌تی‌رسان: سونی اکسپریا Z5 پریمیوم با کسب 47 امتیاز

عکاس با مدال برنزی آی‌تی‌رسان: هواوی میت S با کسب 35 امتیاز

عکاس با مدال مسی آی‌تی‌رسان: اوپو R7s با کسب 28 امتیاز

عکاس با مدال آهنی آی‌تی‌رسان: ال‌جی G4 با کسب 26 امتیاز

عکاس با مدال حلبی آی‌تی‌رسان: اچ‌تی‌سی وان M9 با کسب 21 امتیاز

مقاله کامل مربوط به عکاسی به همراه تصاویر و نظرسنجی‌ها را از اینجا بخوانید.

حال در گام دوم به سراغ فیلم‌برداری آمدیم و از آنجایی که امکان قرار دادن فایل‌های کامل فیلم‌برداری جهت مقایسه برای کاربران وجود ندارد، به همین خاطر این بار با کارشناسان خودمان دست به‌کار شدیم و در شرایط مختلف،‌ توانایی فیلم‌برداری گوشی‌ها را بررسی کردیم و خروجی آن‌ها را بر روی یک نمایشگر واحد به نظاره نشستیم تا برترین فیلم‌بردار انتخاب شود. آی‌تی کلیپ زیر را برای آشنا شدن با بهترین فیلم‌بردار تماشا کنید.

[sdm_download id=”100419″ fancy=”0″]

[sdm_download_counter id=”100419″]

صدای اسپیکر و هدفون

در بخش صدا، ما ۴ قسمت را در نظر گرفتیم. بلندی و کیفیت صدای اسپیکرها و همچنین بلندی و کیفیت صدا در هدفون که همگی با یک هدفون واحد آزمایش شدند. در کلیپ زیر شما مشاهده می‌کنید که کدام گوشی در این بخش برتری دارد. لازم به ذکر است که صدای پخش شده در هنگام نمایش هر گوشی، صدای حقیقی آن‌هاست که با نظر کارشناسان ما رده‌بندی شده‌اند.

[sdm_download id=”100879″ fancy=”0″]

[sdm_download_counter id=”100879″]

پشت صحنه

حال این مقایسه‌ها به پایان رسید و در اینجا بخش پایانی آی‌تی کلیپ به همراه پشت صحنه‌ها را می‌توانید تماشا کنید. توصیه می‌کنیم که این کلیپ جذاب و بامزه را از دست ندهید!

[sdm_download id=”100880″ fancy=”0″]

[sdm_download_counter id=”100880″]

18 در مورد “مقایسه اختصاصی 6 گوشی پرچم‌دار اندرویدی با یکدیگر”

  1. سلام معلومه زحمت کشیدید و جای تحسین داره
    اما شما باید نوت ۵ و میتs رو از این لیست حذف میکردید چون هر دو فبلت هستن ، نه گوشی -بجای نوت ۵ اس۶ سامسونگ و به جای میت اس هم یک گوشی پرچمدر دیگه قرار میدادید نه فبلت

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      عزیز میت S، جی فور، زد فایو پریمیوم و اوپو R7s هر 4 مورد 5.5 اینچی هستند و نوت 5 هم 5.7 اینچی هست پس همه این ها در یک رده قرار میگیرن! اگه از نظر شما میت S یه فبلت حساب میشه پس از 6 گوشی حاضر در مقایسه 5 تای اونا فبلتن! فقط اچ تی سی هست که 0.5 اینچ با اینا تفاوت داره و گزینه‌ دیگه‌ای از این کمپانی برای مقایسه در اختیار نبود و الا از اون استفاده می‌کردیم

  2. سلام
    اینکه طراحی سلیقه ای هست شکی نیست
    ولی باورم نمیشد اینقدر مردم بی سلیقه و جاهل باشن
    یعنی زد 5 پرمیوم اونم رنگ کرومش در انتخاب ها نبود؟
    لااقل سامسونگ ( با اینکه دوستش ندارم) ولی نه دیگه هواوی
    شاید جهت دار بوده می رفتین از 4تا با سواد نظر می گرفتین
    بی عقلیم حدی داره

    و سونی ستیزی همچنان ادامه دارد
    دیگه این سایت کوچکترین اعتبار برام نداره
    ان شالله آقای گلکار موفق باشن ولی قادر نخواهند بود سونی رو خراب کنند این حرفم از تجربه بیش از 3 سال عضویت در این سایت که متاسفانه قبلا خیلی اعتماد داشتم بهش بود
    و اکثرُهُم لا یعقلون
    ما که رفتیم الکی دلتون رو خوش کنید خیلی سرتون میشه و سونی رو خراب کردین
    متنفرم ازتون

  3. آقا لطفا honor 4x رو هم بررسی کنید. به نظرم از بررسی الفون ضروری تره جون داداش کم لطفی نکنین. میخام ببینم اگه واقعا کیفیت صفحه نمایشش توی آفتاب خوبه یکیشو بخرم. همه چیش به نظرم اوکیه فقط صفحه نمایشش رو نمیدونم اونی که میخام هست یا نه؟ لطفا یه بررسی کامل ازش بذارید با بررسی کامل صفحه نمایش زیر نور آفتاب. ممنون

  4. اه اه کلی وقت گذشته پس چرا هنوز not 5برسی تخصصی نکردید ؟؟من خیلی اشتیاق دارم یه برسی جامع از نوت بخونم فکر کنم اکثر دوستانم خاهانش باشن خیلی از سایتا گذاشتن این بررسیا ولی شما هنوز که هنوزه یه گوشی به این پرطرفدارایا برسی نکردیدخواهشن رسیدگی کنین

  5. با سلام اقای بهمنی.گوشی من هواوی G8 است.هر وقت که برنامه ای نصب میکنم در مرحله آخر یک نوشته میاد با عنوان:run in background.اگر من این جمله را درست معنی میکنم(اجرا در پس زمینه)در نتیجه برای اینکه باتری مصرف نکنه باید تیکش را بردارم و این گزینه را انتخاب نکنم.ولی یکی از کاربران در سایت موبایل دات ای آر نوشته بود که باید تیک این گزینه را بگذاری و این گزینه را نتخاب کنید تا در پس زمینه نمونه.اگه من درست این جمله را ترجمه کرد مگه نباید غیر فعالش کنیم؟لطف من را راهنمایی کنید.در هنگام نصب برنامه یا بازی برای مصرف کمتر باتری گزینه run in background را فعال کنم یا فعال نکنم؟

    1. محمد سعید بهمنی

      سلام !
      خوب خودت داری میگی ترجمشو دیگه!
      این گزینه یعنی برنامت همیشه فعاله و بسته نمیشه! پس مصرف باتری رو در پی داره قطعا!
      برو تو تنظیمات، چک کن!
      اگر فعاله غیر فعالش کن!
      به کاربران سایت های دیگه هم خیلی توجه نکنی بهتره! خودت بیشتر میدونی با این شرایط!

      موفق و شاد باشی برادر

  6. ممنون از زحمات شما
    بعد دیدن این کلیپ ها تصمیم گرفتم میت اس بخرم
    دوربین و طراهی و صفحه نمایشش خدایی خوبه

      1. شرمنده کیبوردم خرابه
        یک سری چیزا رو فامیلمون اشتباه انتخاب کرده بعد تو دیکشنری کیبوردم اضافه کرده

      2. فرهنگ و شعور شما مشکل داره.اولا به شما ارتباطی نداره ایشون سواد داره یا نه دوما انتخابشون به خودشون مربوزه…یه نگا به +- های نظرت بنداز

      1. حرف شما درست
        اما من با تحقیق طرفداری می کنم
        و تجربه شخصی خودم دوربین زیبایب ارگونومی و… خیلی خوب بود
        دلیل بر این

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH