نکسوس‌های جدید توسط اچ‌تی‌سی تولید خواهند شد [شایعه]

سال گذشته کمپانی گوگل برای نخستین بار دو اسمارت‌فون از سری نکسوس را با نام‌های ال‌جی نکسوس 5X و هواوی نکسوس 6P روانه بازار کرد که هر دو نیز از لحاظ سایز در بخش فبلت‌ها قرار می‌گرفتند.

huawei-nexus-6p-india-launch

حال بر اساس اطلاعات تایید نشده‌ای که از سوی چین منتشر شده است، انتظار می‌رود که امسال نیز شاهد دو نکسوس جدید باشیم که یکی از آن‌ها نمایشگری ۵ اینچی و دیگری نمایشگر ۵.۵ اینچی خواهد داشت و با این اوصاف گویا گوگل امسال تصمیم ندارد تا سایز نمایشگر‌های خود را افزایش دهد (نکسوس‌های سال گذشته نمایشگری ۵.۲ و ۵.۷ اینچی داشتند). اما نکته عجیب اینجاست که بر اساس این شایعه هر دو نکسوس جدید توسط کمپانی اچ‌تی‌سی ساخته خواهند شد. این تولید کننده تایوانی که در حال حاضر با مشکلاتی در خصوص میزان فروش مواجه است، انتظار می‌رود که با ارایه نکسوس‌های جدید بتواند دوباره در مرکز توجهات قرار گیرد. برخی از تحلیل‌گران نیز بر این باور هستند که با درست بودن این شایعه، اچ‌تی‌سی می‌تواند برخی از مشکلات خود را نیز برطرف سازد.

توجه داشته باشید که فعلا این اطلاعات توسط هیچ فرد مسئولی تایید نشده‌اند و شایعه‌ای بیش نیست. البته ممکن است که گوگل به کمپانی دیگری جهت تولید نکسوس‌هایش سفارش دهد.

منبع: gsmarena

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH