با این ۵ برنامه یک گیتاریست حرفه‌ای شوید

itresan-10 (14)

ساز گیتار یکی از محبوب‌ترین سازهای جهان محسوب می‌شود و به همین دلیل نیز بسیاری از افراد حاضر در کشور ما علاقه زیادی به یادگیری نحوه نواختن موسیقی با این ساز دارند ولی در بسیاری از موارد، هزینه گرفتن معلم خصوصی و یا رفتن به کلاس‌ها برای مدت طولانی می‌تواند برای افراد سنگین باشد.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که دوست دارید تا با حداقل هزینه به یادگیری نوازندگی گیتار بپردازید، این متن را تا انتها بخوانید تا با پنج راه یادگیری آنلاین نواختن گیتار آشنا شوید.

itresan-10 (14)-1Chordify

این سایت را می‌توان یکی از گزینه‌های راحت و ارزان برای یادگیری گیتار به‌حساب آورد، این وب‌سایت به‌صورت همزمان کردها (chord) را به شما نشان می‌دهد و با شما به تمرین می‌پردازد. این سایت به کمک دوربین و سیستم هوشمند خود به دست کاربر نگاه کرده و درست بودن موقعیت دست را تشخیص می‌دهد. البته برای شروع کار با این سایت باید اندکی به سیستم کردها وارد باشید تا بتوانید به‌خوبی با دروس آن آشنا شوید.

itresan-10 (14)-2Pickup Guitar Club

این وب‌سایت را می‌توان یکی از بهترین نقاط شروع گیتار دانست که بر اساس آموزش هم‌زمان نواختن گیتار و خوانندگی آماده شده است. البته این سیستم به‌صورت رایگان عمل نمی‌کند و برای یادگرفتن درس‌های آن باید 10 دلار در ماه و یا 60 دلار به‌صورت سالانه پرداخت کنید. Pickup Guitar Club هم به‌صورت وب‌سایت و هم به‌صورت نرم‌افزار برای کامپیوترهای خانگی در دسترس است.

itresan-10 (14)-3Instinct

این وب‌سایت بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند پس از نواختن موسیقی، ایرادهای خود را بدانند. این سیستم از میکروفون داخلی لپ‌تاپ یا کامپیوتر خانگی شما استفاده کرده و موسیقی نواخته شده توسط شما را گوش می‌کند و ایرادهای نت را نشان می‌دهد. سایر موارد کارکرد آن مشابه با Pickup Guitar Club است. چند درس اول در Instinct رایگان است ولی پس‌ از آن باید برای دوره‌های مختلف Instinct، پانزده دلار پرداخت کنید.

itresan-10 (14)-4GuitarTuner

این وب‌سایت، بیشتر برای افرادی مناسب است که نواختن گیتار را بلد هستند. در حقیقت و همان‌طور که نام GuitarTuner نشان می‌دهد، تنها به تنظیم کردن گیتار دست می‌زند. البته GuitarTuner تنها سایت تیون کردن گیتار نیست ولی می‌توان گفت که بهترین آن‌هاست.

itresan-10 (14)-5!Guitar

این نرم‌افزار را می‌توان تنها گزینه‌ای دانست که بدون داشتن گیتار نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این نرم‌افزار تقریبا شبیه به بازی‌های مشهور گیتار هیرو است ولی با این تفاوت که بر روی دستگاه‌های آی‌فون و آی‌پد عرضه شده است و در طول آن باید نت‌های مختلف نمایش داده شده بر روی صفحه را بنوازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH