دوربین اندرویدی Lumix CM10 پاناسونیک معرفی شد

دوربین اندرویدی Lumix CM10 پاناسونیک عرضه شد

شما ممکن است به خاطر داشته باشید که چند سال پیش پاناسونیک تلاش کرد تا کاری مشابه سامسونگ انجام دهد؛ یعنی عرضه یک تلفن هوشمند با دوربینی قدرتمند در قالب نام Lumix CM1. اما نه دوربین و نه گوشی عرضه شده نتوانستند توجه چندانی را به خود جلب کنند، به جز در ابتدای کار که ترکیب جالبی به نظر می‌رسید.

اما اکنون می‌توان گفت که پاناسونیک نگاهی به گذاشته انداخته و روند ساخت دستگاهی در قالب Lumix CM10 را در پیش گرفته است. شما ممکن است با نگاه به عکس بالا فکر کنید که این همان CM1 سابق است. البته چندان هم بیراهه نرفته‌اید چرا که در واقعیت، CM10 تفاوت چندانی با CM1 ندارد. در واقع اصلا تفاوتی بین این دو نیست!

تنها تفاوت اصلی این است که پاناسونیک، قابلیت‌های تلفن همراه را در این دوربین حذف کرده و اساساً CM10 تنها یک دوربین مجهز به سیستم عامل اندروید است. این دوربین هنوز از همان صفحه نمایش ۴.۷ اینچی Full HD بهره می‌برد و دارای رم ۲ گیگابایتی، حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی و یک سنسور ۱ اینچی ۲۰ مگاپیکسلی با لنزهای f/2.8 ده میلی‌متری است. این دوربین به خودی خود چندان قدیمی نیست، هرچند ما مطمئن نیستیم که آیا دیگر ویژگی‌های آن واقعاً ضروری هستند یا خیر؟!

دوربین Lumix CM10 پاناسونیک در حدود ۸۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است و مطابق اظهارات پاناسونیک، آن‌ها تنها ۵۰ دستگاه از این دوربین را در ماه خواهند ساخت. انتظار می‌رود که این دوربین ۲۵ فوریه ۲۰۱۶ در ژاپن عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH