تصاویر لو رفته از نسخه 4 اینچی از آی‌فون را مشاهده کنید

ITRESAN-11-1394 (4)شرکت اپل برای مدت‌های متمادی بر روی استاندارد بودن سایز آی‌فون‌های 4 اینچی تاکید داشت ولی سرانجام تسلیم جریان خواسته‌های بازار شده و مجبور به تولید همراه‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ‌تر از 4 اینچ شد. درست پس از تولید نخستین نسل از آی‌فون‌های بزرگ‌تر از 4 اینچ بود که شایعاتی درباره تولید مجدد آی‌فون‌های 4 اینچی به گوش رسید.

در این میان به‌تازگی یک ویدیوی 40 ثانیه‌ای در شبکه اینترنت منتشر شده که در آن فردی یک نسخه 4 اینچی از آی‌فون‌های مدرن را از بسته‌بندی خارج کرده و از زوایای مختلف در برابر دوربین می‌گیرد. البته این‌که این نسخه از آی‌فون قرار است چه نامی داشته باشد، هنوز مشخص نیست و در بین افرادی که این ویدیو را واقعی می‌دانند، سه گزینه آی‌فون 5e، آی‌فون 6c و آی‌فون 7c، بیشترین طرفدار را داشته‌اند.

نکته بسیار مهم این است که اگر این ویدیو واقعیت داشته باشد، آنگاه شایعات مربوط به عرضه نسخه چهار اینچی آی‌فون با وضعیتی مشابه با آی‌فون 5c، به‌صورت کلی رد خواهند شد زیرا ظاهر محصول قابل‌ مشاهده در این ویدیو، از جنس فلزی بوده و بیشتر شبیه به آی‌فون 6 به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود که آی‌فون 4 اینچی قرار است تا پردازنده A8 شرکت اپل را در اختیار داشته و از یک گیگابایت رم به‌عنوان حافظه پردازشی بهره‌مند باشد. انتظار می‌رود که این محصول از فناوری‌های مدرن اپل مانند NFC و سامانه پرداخت دیجیتالی اپل‌پی نیز بهره‌مند باشد. دوربین این محصول نیز به‌احتمال فراوان، 8 مگاپیکسل توان خواهد داشت.

در طول هفته جاری شایعات بسیار زیادی در زمینه نشست خبری اپل در ماه مارس، در شبکه‌های اجتماعی و بلاگ‌های خبری منتشر شد. بر اساس این شایعات قرار است تا نسخه 4 اینچی آی‌فون در ماه‌های مارس یا آوریل (دو تا سه ماه آینده) سال جاری به مشتریان معرفی شود.

شایان‌ذکر است که اپل از ابتدای تولید سری آی‌فون تا سال 2012 میلادی نمایشگرهایی بزرگ‌تر از ابعاد 3.5 اینچی را مورد استفاده قرار نمی‌داد ولی در سال 2014 بود که با آیفون 5، نخستین آیفون 4 اینچی به بازار راه یافت و این فرایند تا سال 2014 و معرفی آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس با ابعاد نمایشگر 4.7 و 5.5 اینچی ادامه داشت.

1 در مورد “تصاویر لو رفته از نسخه 4 اینچی از آی‌فون را مشاهده کنید”

  1. چرا با همون کانفیگ آیفون 6 اس نیست؟ قطعا کسایی باشن که همون کانفیگ رو میخان اما با سایز 4 اینچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH