بررسی بازی Score: خاطره‌هایت را زنده کن!

بازی فوتبال، همواره یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌های جهان بوده است؛ چه بازی در زمین‌های چمن و خاکی و دویدن به دنبال توپ، چه فشردن دکمه مربع دسته کنسول‌های بازی و شوت کردن توپ. حال، این روزها با پیشرفت تکنولوژی، فوتبال در هرجایی با ماست؛ به طوری که خیلی راحت می‌توانیم با تماشای یک مسابقه از تلویزیون و یا بازی کردن آن از روی رایانه، ساعت‌ها سرگرم شویم. اما شاید بازی کردن مسابقاتی که قبلا آن‌ها را مشاهده کرده‌ایم، تجربه‌ای متفاوت و جذاب‌تر از بقیه باشد! بازی Score چنین تجربه‌ای را برای شما فراهم خواهد کرد؛ پس در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید.

SCOREرابط کاربری این بازی، ساده و کاربردی است و می‌توانید به راحتی وارد محیط آن شوید؛ زمانی که شما وارد بازی می‌شوید، با دو بخش آفلاین و آنلاین رو به رو هستید که اولی به مراتب جذاب‌تر است. زمانی که وارد بخش آفلاین می‌شوید، اولین تورمنت پیش روی شما، جام جهانی 2010 است و با ورود به آن، می‌توانید به باز طراحی گل‌های زده شده در این جام توسط خود بپردازید. SCORE (9)SCORE (8)این بازی، انیمیشن و گرافیک بسیار عالی دارد و با دیدن محیط آن برای اولین بار، به وجد خواهید آمد، چرا که شاهد گرافیکی عالی هستیم. زمین‌های فوتبال، بازیکن‌ها و پیراهن تیم‌ها به شکلی فوق‌العاده طراحی شده‌اند و ما را به یاد تیم‌های جذاب سال‌های گذشته می‌اندازند. لازم به ذکر است که در این بازی بیش از 500 گلی که در سراسر جهان از جمله لیگ برتر، لیگ‌های داخلی و مسابقات بین المللی زده شده است را مشاهده می‌کنیم.

SCORE (6)SCORE (7)طرز کار بازی بسیار ساده است و شما با ورود به هر مسابقه، با حرکت انگشت خود روی صفحه باید مسیر حرکت توپ را مشخص کنید. در نگاه اول شاید این گیم‌پلی بسیار ساده باشد اما با امکاناتی که سازندگان قرار داده‌اند، بازی بسیار جذاب هم شده است. هنگامی که بازیکنی توپ را در اختیار دارد، محدوده‌ای که می‌تواند توپ را در آن پاس دهد یا به سمت دروازه شوت کند، مشخص می‌شود. در واقع شما وظیفه کنترل روی حرکت بازیکن ندارید بلکه روی مسیر توپ او کنترل دارید. در این بازی، با اینکه آزادی عمل چندانی برای پاس‌کاری ندارید اما می‎توانید با همکاری چند بازیکن به سمت دروازه حمله کرده و در نهایت با یک ضربه دقیق، دروازه را باز کنید (درست مثل چیزی که در فوتبال واقعی می‌بینیم).

SCORE (10)

SCORE (12)Score نیز مانند بسیاری دیگر از بازی‌های موبایلی مرحله‌ای است و در سه سطح آسان، متوسط و سخت هر بازی را خواهید گذراند. نکته جالب توجه این است که شما در این مسابقه، برای بازی کردن سایر تورمنت‌ها باید سکه جمع کنید؛ نحوه جمع‌آوری سکه نیز موفقیت در گلزنی هر بازی است و اگر شما برای اولین بار این کار را کنید، بسته به کیفیت گلی که به ثمر رسانده‌اید، 6، 4 و 2 سکه نصیب می‌شوید و برای دفعات بعدی، این میزان نصف می‌شود. با جمع کردن سکه‌ها، می‌توانید به سایر تورمنت‎‌ها رفته و در آن‌ها نیز شانس خود را امتحان کنید. لازم به ذکر است که بدانید در مراحل اولیه، شاهد راهنمایی‌هایی از سوی بازی هستیم اما هر چه بالاتر می‌روید، این راهنمایی‌ها کم شده و بعضا به صفر می‌رسد.

SCORE (1)Score به‌صورت رایگان در مارکت‌ها وجود دارد پس همین حالا آن را دانلود و روی تلفن هوشمندتان نصب کنید و از گرافیک جذاب و گیم‌ پلی روان آن لذت ببرید. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از مارکت بازار با حجم 49.8 مگابایت دانلود نمایید.

badge-g

6 در مورد “بررسی بازی Score: خاطره‌هایت را زنده کن!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH