لپ‌تاپ ایسر Predator 15 G9-591-70XR را بیشتر بشناسید

Predator

کمپانی ایسر سال گذشته با معرفی گروه Predator شامل مانیتور، تبلت، نوت‏بوک و کیس به طور جدی پا به دنیای محصولات گیمینگ گذاشته و با تولید تاپ‏‌ترین مدل های گیمینگ قصد دارد در این بازار رقابت کند. یکی از بهترین نوت‏‌بوک‌های گیمینگ جهان در حال حاضر Predator15 از همین کمپانی است که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

این مدل که با نام کامل Predator15 G9-591-70XR شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از قوی‌ترین و جدیدترین سخت‌‏افزارهاست که به واسطه امکانات ویژه‌اش کمتر محصولی توان رقابت با آن را دارد. پردازنده پرقدرت Core i7 6700HQ  از سری  Skylake  اینتل با فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتز و 6 مگابایت حافظه cache، مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته Turbo Boost و Hyper Threading، قلب تپنده این نوت‌‏بوک است. در بخش گرافیک، قوی‏ترین پردازشگر گرافیکی در حال حاضر (برای سیستم های قابل حمل) نسل نهم Nvidia مدل GTX980 به همراه  ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده و نوت بوک را برای اجرای روان بازی‌ها با بالاترین گرافیک‌ها مناسب ساخته است. به لطف 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 کمبودی حس نخواهد شد. برای حافظه ذخیره‏‌سازی علاوه بر حافظه ۱ ترابایتی، 256 گیگابایت حافظه SSD در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش 15.6 اینچ با پنل IPS، کیفیت Full HD و روکش مات است که موجب کاهش بازتاب نور شده و برای بازی کردن یا تماشای فیلم بسیار مناسب است. با تعبیه خروجی‌های بزرگ هوا در پشت دستگاه، سیستم خنک‌کننده این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد، با امکان اینکه کاربر می‌تواند درایو نوری را به راحتی از جای خود خارج کند و فن اضافه‌ای را که در جعبه محصول قرار دارد، جایگزین آن کرده و سیستم خنک‌کننده را قوی‌تر بسازد. صدای نوت‌‏بوک از طریق دو بلندگوی دالبی و یک ساب‌ووفر داخلی تولید می‌‏شود که از قسمت جلویی و زیرین دستگاه خارج شده و کیفیت و قدرت بسیار بالایی دارد.

ویندوز ۱۰، چهار DisplayPort ،HDMI ،USB Type-C، پورت USB 3.0، یک پورت USB 3.1 ،LAN، کیبورد جزیره‌ای با نور پس‌‏زمینه (Back light) و درایو نوری از نوع Blu-ray با قابلیت خواندن و رایت کردن از امکانات این نوت‌‏بوک بی‌‏نظیر هستند.

نوت‏‌بوک ایسر مدل Predator15 G9-591-70XR در حال حاضر با  یک سال گارانتی سازگار ارقام در بازارهای کشور عرضه می‏‌گردد.

2 در مورد “لپ‌تاپ ایسر Predator 15 G9-591-70XR را بیشتر بشناسید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH