طراحی اچ‌تی‌سی وان M10 شبیه به A9 خواهد بود!

به نمایشگاه MWC 2016 نزدیک می‌شویم و به همین دلیل شایعات حول محور پرچم‌داران کمپانی‌های مطرح تولید کننده موبایل روز به روز بیشتر می‌شود. پرچم‌دارانی مانند گلکسی S7، ال‌جی G5 و حتی اچ‌تی‌سی M10 جز این محصولات هستند. فعلا در عرضه گلکسی S7 و ال‌جی G5 شکی وجود ندارد، اما ورود اچ‌تی‌سی M10 به بازار هنوز با تردیدهایی همراه است و نمی‌توان این موضوع را به طور قطعی اعلام کرد.

gsmarena_002-(1)

آخرین موضوعی که ما از این کمپانی تایوانی شنیدیم این بود که HTC قرار است تا با عرضه محصولی به نام One X9 دوباره وارد بازار شود. محصولی زیبا و قدرتمند که در نوع خود می‌توانست یک پرچم‌دار باشد؛ اما خب این وسط تکلیف آخرین عضو خانواده سری M چه می‌شود؟!

بازهم به سراغ Evan Blass معروف می‌رویم و با استناد به توییت وی، به این نتیجه می‌رسیم که HTC در نظر دارد تا One M10 خود را با نام اختصاصی Perfume عرضه کند.

tweet1

موضوع دیگری که در توییت evleaks@ مطرح شده است می‌تواند کمی کاربران A9 این کمپانی را متعجب کند. طبق اعلام این منبع معتبر که معمولا اخبارش درست از آب در می‌آید، M10 با ظاهری شبیه به A9 وارد بازارهای جهانی خواهد شد؛ یعنی محصولی یکپارچه و فلزی با ضخامتی بسیار کم! پس اگر A9 را دوست دارید، قطعا M10 را نیز دوست خواهید داشت.

tweet-2

با توجه به مطالب بیان شده، به نظر می‌رسد که HTC One M10 قطعا به نمایشگاه MWC نرسیده و احتمالا در مراسمی پس از آن به طور رسمی معرفی شود. البته شایعاتی نیز مبنی بر اینکه این اسمارت فون در ماه مارس معرفی شود، وجود دارد.

از مشخصات احتمالی آخرین پرچم‌دار کمپانی HTC می‌توان به وجود حسگر اثر انگشت، دوربینی 23 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 820 و نهایتا یک باتری 3 هزار میلی آمپری اشاره کرد. البته به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی وان M10 در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است.

ایوان بلاس قول داده است که در آینده اطلاعات بیشتری از این محصول را در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد، پس واضح است که نباید چشم از توییت این فرد دوست داشتنی بر داریم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH