تولید انبوه اپل واچ 2 در سه ماهه دوم سال 2016

به نظر می‌رسد که برنامه ریزی‌های لازم از سوی اپل برای عرضه نسل دوم ساعت هوشمند و جذابش انجام شده و هواداران این ساعت می‌توانند در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی منتظر عرضه رسمی این گجت باشند. این اطلاعات که از سوی سیستم زنجیره تامین اپل درز کرده، از سوی دیجی تایمز مخابره شده است. طبق اطلاعات این منبع خبری، Quanta Computer نیز به عنوان تنها تولید کننده این ساعت هوشمند شناخته شده است. البته اپل همکاری خود با Foxconn را ادامه داده و برخی از قسمت‌های این ساعت نیز توسط این کمپانی تولید می‌شود، اما بر اساس سیاست‌های خاص خود ثبت سفارش‌ها و تولید نهایی تنها توسط Quanta انجام خواهد گرفت.

Apple-Watch

شاید یکی از دلایل انتخاب Quanta برای تولید ساعت هوشمند اپل این باشد که این کمپانی معتبر آمریکایی تولید و فروش انبوه نسل دوم ساعت‌های هوشمند خود را پیش بینی نمی‌کند!

این کمپانی تاکنون دو بار کاهش تولیدات خود را پیش بینی کرده است، یک بار در سه ماهه آخر سال 2015 و این بار هم در سه ماهه اول سال جاری میلادی؛ اما با این وجود جالب است بدانید که این کمپانی با همین شرایط 50 درصد سهم فروش ساعت‌های هوشمند را در سال 2015 از آن خود کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH