اوپو در سال 2015 پنج میلیون تلفن همراه فروخته است

اوپو در سال 2015 پنجاه میلیون تلفن همراه فروخته است

اوپو در سال 2015 پنج میلیون تلفن همراه فروخته است

کمپانی اوپو از آن دست سازندگان تلفن همراه است که در ایران کمتر شناخته شده. اما این شرکت نیز مانند دیگر هم‌وطنانش یعنی هوآوی و شیائومی، بازار جهانی را هدف قرار داده و با تولید تلفن‌های هوشمند با قیمت مناسب و کیفیت بالا، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.

چند سالی است که تولیدکنندگان چینی تلفن‌های همراه با برنامه‌ریزی برای تولید دستگاه‌های با کیفیت با قیمت مناسب، توانسته‌اند جای خود را در بازار فروش این گجت‌های محبوب محکم کنند. در ابتدای کار کمتر کسی تصور می‌کرد این برندها بتوانند جایی در کنار تولیدکنندگان بزرگ مانند سامسونگ، اپل، ال‌جی و غیره داشته باشند. به تازگی آماری منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از این برندهای نوظهور به نام اوپو OPPO برنامه‌ی جامعی برای فروش گسترده تنظیم کرده است و توانسته در سال 2015 چیزی حدود 50 میلیون دستگاه تلفن همراه را به فروش برساند. این میزان فروش، اوپو را در بین 10 تولیدکننده بزرگ دنیا و در جایگاه هشتم قرار داده است.

فروش بالای اوپو در سال 2015 به معنی رشد 67 درصدی فروش نسبت به سال گذشته بوده است. یکی از نقاط قوت تلفن‌های همراه اوپو، دوربین‌های با کیفیت آنهاست که به گفته کارشناسان همین نقطه قوت باعث رشد بسیار بیشتر این شرکت در سال 2016 خواهد شد. جدیدترین تلفن هماره این کمپانی به نام F1 نیز به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH