اوپو و معرفی فناوری‌های جدید در نمایشگاه MWC

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل، کمپانی‌های حاضر در این رویداد یکی پس از دیگری کمپین‌های تبلیغاتی به راه انداخته و از تیزرهای خود رونمایی می‌کنند.

اوپو، یکی از تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند که اخیرا به بازارهای جهانی راه یافته، علاوه بر انتشار اولین تیزر رسمی خود برای این گردهمایی، خبر از معرفی مدل جدید تلفن F1 خود را که چندی پیش در هند معرفی کرده بود، داد.

تصویر زیر اولین تیزر رسمی اوپو برای کنگره جهانی موبایل است:

gsmarena_003

اما چیزی که در این تصویر برای ما جالب بود، عنوانی است که در آن به چشم می‌خورد. اوپو می‌گوید برای رویداد امسال برنامه‌ ویژه‌ای دارد و باید منتظر سورپرایزهای بزرگی از سوی این شرکت باشیم.

اولین چیزی که به آن اشاره شده “راه حل تامین برق پیشگامانه” است که متاسفانه هنوز جزئیات دقیقی از آن در دسترس نیست.

چیز دیگری که در این نمایشگاه از سوی اوپو معرفی می‌شود، یک “نوآوری بی‌سابقه در دوربین گوشی‌های هوشمند” است. این مورد هم تا زمان برگزاری MWC به صورت یک راز باقی می‌ماند و ما نمی‌دانیم این نوآوری چینی‌ها در بخش نرم افزار خواهد بود یا سخت افزار و یا ترکیب هر دوی این بخش‌ها.

در سومین مورد به “پیشنهاد یک تجربه کاربری هیجان انگیز به کاربران فردا” اشاره شده است. به نظر می‌رسد این شرکت نوپا قصد دارد امسال نه تنها رقیبان محلی مانند شیائومی و هوآوی را پشت سر بگذارد بلکه بزرگان این صنعت را هم هدف بگیرد. تا زمان برگزاری نمایشگاه در بارسلون حدود یک ماه فاصله داریم، در این مدت باید منتظر بود و دید تیزرهای اوپو چه چیزهای دیگری برای ما دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH