رندرهای سه بعدی جدید از ال‌جی G5

اوایل ماه جاری، تصاویر منتشر شده نشان داد که آخرین پرچم‌دار ال‌جی یعنی G5 تغییرات مهمی را بر روی خود خواهد دید. این تصاویر به ما نشان داد که کمپانی کره‌ای ال‌جی تصمیم گرفته است دکمه‌های معروف خود را از پشت گوشی به کناره‌های آن هدایت کند. همچنین نمایشگر این محصول نیز دارای کمترین حاشیه ممکن بوده و قاب پشتی آن دارای انحنای بیشتری نسبت به نسل قبل است. به نظر می‌رسد که این تغییر برای جای‌گیری محکم‌تر گوشی در دستان کاربران انجام شده است.

اما چند روز پیش نیز، تصاویری از قاب‌های تولید شده برای G5 منتشر شد. این قاب‌ها نیز تایید کردند که دیگر خبری از دکمه‌های معروف ال‌جی بر روی قسمت پشتی نبوده و باید به حضور آن‌ها در کناره‌های G5 عادت نماییم. موارد دیگری که با انتشار تصاویر این قاب‌ها تقریبا قطعی شد، بهره گیری از سیستم دوربین دو گانه در قسمت پشت و همچنین حضور حسگر اثر انگشت در زیر آن‌ها بود.

حال یکی از منابع خبری معتبر، در اقدامی جالب تصاویر منتشر شده از G5 و قاب آن را با یکدیگر ترکیب کرده و تصاویری سه بعدی از آخرین پرچم‌دار ال‌جی را خلق کرده است.

طبق اعلام این وب‌سایت، G5 همراه با صفحه نمایشی 5.6 اینچی و وضوح 1440 در 2560 پیکسل عرضه خواهد شد. بهره گیری از پردازنده 4 هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون 820 در کنار رابط گرافیکی Aderno 530 نیز انتخاب ال‌جی به‌عنوان قلب تپنده آخرین پرچم‌دار خود است. البته لازم به ذکر است که این پردازنده در کنار 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود که می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

3D-renders-of-the-LG-G5-made-by-Techconfigurations-from-diagrams-of-the-phone-and-cases-for-the-device (6)

G5 از یک دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی در عقب بهره‌مند خواهد بود. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که پس از ثبت عکس، محل فوکوس مورد نظر خود را به راحتی تغییر دهند. چیزی شبیه به عملکرد دوربین‌های Lytro! از دیگر قابلیت‌های دوربین این پرچم‌دار می‌توان به OIS و پشتیبانی از وضوح 4K نیز اشاره کرد. دوربین دوم G5 نیز یک نمونه 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

3D-renders-of-the-LG-G5-made-by-Techconfigurations-from-diagrams-of-the-phone-and-cases-for-the-device (2)

این اسمارت فون جذاب از پورت جدید USB Type-C استفاده کرده و ضخامت آن نیز کمتر از مدل قبلی و برابر 8.2 میلی‌متر است. احتمالا ال‌جی در مراسمی که قرار است در تاریخ 21 فوریه برگزار کند، به طور رسمی از G5 رونمایی خواهد کرد. لازم به ذکر است که سامسونگ نیز در همان تاریخ می‌خواهد از آخرین محصول کهکشانی خود یعنی Galaxy S7 پرده‌برداری کند.

3D-renders-of-the-LG-G5-made-by-Techconfigurations-from-diagrams-of-the-phone-and-cases-for-the-device (1) 3D-renders-of-the-LG-G5-made-by-Techconfigurations-from-diagrams-of-the-phone-and-cases-for-the-device (4) 3D-renders-of-the-LG-G5-made-by-Techconfigurations-from-diagrams-of-the-phone-and-cases-for-the-device (5)

 

2 در مورد “رندرهای سه بعدی جدید از ال‌جی G5”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH