5 دلیل برای خرید اپل آی‌پد پرو

ipad_pro_review_video_1200چندی پیش بود که اپل رسما آی‌پد پرو را معرفی کرد. این محصول قدرتمند که در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، نمایشگری 12.9 اینچی داشته، از سیستم‌عامل iOS 9 بهره می‌برد و در کنار آن، چیپست A9X با 4 گیگابایت حافظه رم وظیفه پردازش برنامه‌ها را دارند. حال، در این مطلب قصد داریم تا ۵ دلیل برایتان بیاوریم که بدانید چرا این تبلت، می‌تواند ارزش خریدن داشته باشد. در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

۱- طراحی زیبا و شیکipad-pro

بایستی ظاهر این تبلت را یکی از نقاط قوت آن قلمداد کرد؛ جایی که اپل سعی کرده در طراحی این محصولش سنگ تمام بگذارد و آن را  با استایلی خاص وارد بازار کند. این بار شاهد ضخامت 6.9 میلی‌متری، بدنه آلومینومی و 4 اسپیکر در اطراف دستگاه هستیم و در پایین نمایشگر آن حسگر اثر انگشت به چشم می‌خورد. در کنار زیبایی و شیک بودن این طراحی، آیپد جدید از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است و اسپیکرهای آن نیز کیفیتی عالی را ارایه می‌کنند. بنابراین، اگر به دنبال تبلتی بزرگ با ظاهری متفاوت از سایر محصولات هستید و می‌خواهید بر کیفیت و استحکامش ببالید، آی‌پد پرو یکی از بهترین گزینه‌هاست.

۲- نمایشگر با کیفیتApple iPad Pro

همانطور که ‌می‌دانید، آی‌پد پرو دارای صفحه‌نمایشی بزرگ و با کیفیت است؛ نمایشگر 12.9 اینچی این محصول قادر است تصاویر را با وضوح 2732 در 2048 پیکسل نمایش دهد و شاهد نسبت تصویر 4:3 بر روی این دستگاه هستیم. در این نمایشگر بزرگ، کاربران قادر خواهند بود به فعالیت‌های مالتی تسکینگ جدیدی دست یابند و این به کاربران امکان مشاهده چندین اپلیکیشن در یک صفحه و در کنار یکدیگر را خواهد داد. نمایشگر این محصول، در کنار وضوح بالا و اندازه بزرگش، فناوری‌های بسیاری نیز دارد که تجربه متفاوت و خوبی را برای کاربر رقم می‌زند.

۳- لوازم جانبی

Apple-iPad-Pro-Apple-Pencilدر کنار این تبلت لوازم جانبی آن هم معرفی شدند که یکی از آن‌ها، قلم استایلوس جدید و مخصوصی با نام اپل پنسل است. این قلم، منجر به مهندسی دوباره نمایشگر شده است تا بهترین بازده را در این محصول داشته باشد. سنسورهایی که در آی‌پد پرو تعبیه شده‌اند، سطح فشار را بسیار دقیق تشخیص می‌دهند و بر بهتر شدن تجربه‌ کاربری کمک می‌کند. در این تبلت، اپلیکشن‌هایی وجود دارد که مختص به قلم است و از جمله‌ آن‌ها می‌شود به اپلیکیشن مرتبط به رسم نمودار اشاره کرد. همچنین با این قلم قادر به نوت‌برداری، نقاشی و یا کشیدن نقشه خواهید بود. در برنامه آفیس نیز قادر به استفاده از اپل پنسل هستید که لذت خاص خودش را دارد. قیمت این قلم نیز 99 دلار است. گفتنی است که اپل برای این تبلت یک کاور-کیبورد را نیز معرفی کرده که آن را هرچه بیشتر شبیه به سرفیس پرو می‌کند و کارایی‌اش را نیز افزایش می‌دهد.

۴- سخت‌افزار عالیipad-pro1

آی‌پد پرو، از آخرین نسل پردازنده‌های اپل با نام A9X بهره می‌برد که دو هسته پردازشی 2.26 گیگاهرتزی دارد و 4 گیگابایت حافظه رم نیز برای آن اختصاص داده شده است.همچنین حافظه داخلی 32/128 گیگابایت نیز در آن تعبیه شده است. اپل به خوبی از پس هماهنگ کردن این سخت‌افزار با رابط کاربری و برنامه‌های نصب شده بر روی تبلت بر آمده و شاهد هیچ لگ یا کندی بر روی آن نیستیم. علاوه بر این، آی‌پد پرو از 80 درصد کامپیوتر‌هایی که در طول 12 ماه گذشته معرفی شده‌اند، سریع‌تر است.

۵- نرم‌افزار عالی در کنار امنیت بالاios-9

آی‌پد پرو از سیستم عامل iOS 9 بهره می‌برد و بر اساس گفته اپل این محصول می‌تواند کار‌هایی را انجام دهد که آی‌فون‌های این کمپانی قادر به انجام آن نیستند. iOS 9 امکانات نرم‌افزاری گوناگونی به کاربر می‌دهد و بخش تنظیمات آن نیز بهبود یافته است. همچنین امکان آپدیت به نسخه‌های بعدی این سیستم‌عامل نیز برای کاربران فراهم شده است که به وسیله آن، تعداد زیادی اموجی جدید اضافه شده و شاهد بهبود در بخش دوربین نیز هستیم.

نکته مثبت دیگر این تبلت، تعبیه سنسور اثر انگشت است؛ جایی که اپل، این بار بهتر از همیشه این حسگر را ساخته است و با قرار دادن آن در جلوی دستگاه، امنیتش را تضمین نموده است. در هنگام باز کردن قفل، حساسیت این سنسور عالی بوده و عملکرد روانی را ارایه می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH