در تعطیلات سال 2015، 4.5 میلیون ساعت زمان صرف انتقال داده‌های تلفن‌ همراه شده است

huawei-nexus-6p-0020-1500x1000-640x0

مطمئنا بسیاری از مردم جهان فصل تعطیلات را برای خرید تلفن‌همراه زمان مناسبی می‌دانند، با این حال فرایند انتقال داده از تلفن‌های قدیمی به تلفن‌همراه‌های جدید هنوز زمان زیادی را از مردم تلف می‌کند؛ یک شرکت تحقیقاتی با بررسی 451 پژوهش، نتیجه‌های جالبی را در این زمینه بدست آورده است.

این آمار باتوجه به داده‌های شرکت Synchronoss تنظیم شده است، مطابق آمارها در فصل تعطیلات سال نو میلادی حدود 33.3 میلیون دستگاه به فروش رسیده است. 59 درصد از فروش این اسمارت‌فون‌ها به صورت حضوری و از فروشگاه خریداری شده است. 23 درصد از آمریکایی‌هایی که تلفن‌همراه خود را از نمایندگی‌ها خریداری کرده بودند از فروشنده خواسته‌اند که اطلاعات را از گوشی قدیمی‌شان به تلفن‌همراه جدید انتقال دهد، 451 پژوهش انجام شده در این زمینه می‌گوید فرایند انتقال داده چیزی حدود 4.5 میلیون ساعت زمان برده است!

انتقال اطلاعات توسط خرده‌فروشان مطابق استانداردها باید با یک روتر 5 گیگاهرتزی انجام شود و این تحقیق نیز بر پایه استاندارد واقع شده است اما با توجه به این‌که معمولا تمامی خرده فروشان از این روترها استفاده نمی‌کنند، بنابراین آمارها کم‌ترین زمان صرف شده را نشان می‌دهد، هم‌چنین کاربران در هر 60 دقیقه می‌توانند 10.8 گیگابایت اطلاعات را انتقال دهند.

نکته جالب توجه در رابطه با این آمار عدم استفاده کاربران از سرویس‌های ابری است، این در حالی است که هر دو پلتفرم اندروید و iOS توانایی بکاپ‌گیری از اطلاعات را در سرویس‌های ابری دارند، اما تمایل کاربران برای گرفتن پشتیبان در سرویس‌های ابری گوگل و یا … بسیار کم است. مطمئنا این آمار به خوبی نشان می‌دهد واژه “کلود” هنوز یک عبارت انتزاعی است و کاربران زیادی با خدمات این سرویس آشنایی ندارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH