بررسی بازی تیکاف 3: یک ماشین سواری ایرانی!

با توجه به استقبال مردم از گیم‌های ریسینگ سازندگان نیز علاقه زیادی به چنین گیم‌هایی نشان می‌دهند. در همین راستا، ایرانی‌ها نیز بی‌کار ننشسته‌اند و پس از عرضه چندین بازی، شاهد عرضه بازی تیکاف 3 هستیم. اکنون نیز در این مقاله تصمیم داریم تا با این بازی که نتیجه تلاش 10 ماهه استودیوی طراحان سفید است، آشنا شویم. پس در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.takeoff-3 (1)رابط کاربری این بازی، ساده و کاربردی است و می‌توانید به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کنید؛ زمانی که شما وارد بازی می‌شوید، با دو بخش آفلاین و آنلاین روبه‌رو هستید که اولی هم جذاب‌تر است و هم شامل بخش‌های بیشتری می‌شود. برای استفاده از این بازی، اتصال به اینترنت الزامی نیست اما برای بخش آنلاین، حتی اینترنت کم سرعت هم برای شما مشکل آفرین نخواهد بود و به سرعت می‌توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. این بازی نیز همانند بسیاری از بازی‌های پراستقبال داخلی، به صورت پرداخت درون برنامه‌ای عرضه شده است و با وجود اینکه استفاده از آن برای عموم رایگان است، اما کاربران برای دسترسی به امکانات بیشتر، می‌بایست مبلغی را بپردازند و سپس مقداری سکه و طلا به دست آورند. البته، از این نظر، این بازی نسبت به نمونه‌های خارجی برتری دارد چرا که برای خرید پول درون بازی (سکه، جواهرات و از این قبیل) مشکلی نخواهد بود و شما می‌توانید به‌راحتی با اتصال به درگاه پرداخت بانک‌ها این خرید را انجام دهید.

takeoff-3 (7)از این حاشیه‌ها که بگذریم، به خود بازی می‌رسیم؛ جایی که در اولین نگاه می‌‌توان پی‌برد که با یک بازی بسیار خوب روبه‌رو هستیم و محیط اصلی، گرافیک، صدا گذاری‌ها و… همه و همه از بازی موفقی همچون Most Wanted الگو برداری شده‌اند. در کنار این مزایا، داستان این بازی نیز مشخص است و شما باید به عنوان یک پلیس مخفی وارد مسابقات غیرقانونی شده و بعد از کسب اعتماد رانندگان خلاف‌کار، آن‌ها را دستگیر کنید. تیکافالبته شما قادر به شرکت در مسابقات آزاد نیز هستید که داستان و هدفی را دنبال نمی‌کنند. takeoff-3 (2)takeoff-3 (3)گرافیک مسابقه در حالت کلی، بسیار خوب است اما باید این موضوع را نیز گفت که با خاموش کردن افکت‌های بصری، تجربه کلی شما از این بازی، چندین برابر بهتر می‌شود. در این بازی، 20 ماشین ایرانی و خارجی از پراید گرفته تا محصول متفاوت BMW وجود دارند و تک تک آن‌ها نیز به خوبی طراحی شده‌اند. همچنین  شما قادر به قدرتمندتر کردن و زیباتر کردن خودروی‌تان خواهید بود.

takeoff-3 (5)نحوه کنترل بازی بسیار ساده است و شرکت سازنده برای راحتی کاربران، سه نوع سیستم شامل کنترل با حسگر ژیروسکوپ، دکمه‌های لمسی و کنترل با فرمان کوچکی که در گوشه بازی قرار دارد را در تیکاف 3 تعبیه کرده است. با این حال، هر چقدر هم که سازندگان تلاش کرده‌اند، هنوز حس رانندگی این بازی با نمونه‌های خارجی قابل مقایسه نیست و کنترل دشوار ماشین، از کیفیت تجربه بازی می‌کاهد و باید توجه بیشتری بر روی این بخش می‌شد. هر چقدر که گرافیک خوب است، گیم‌پلی پر از ایراد است و علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، در تیکاف، ماشین‌ها با هم تصادف نمی‌کنند بلکه از درون یکدیگر رد می‌شوند که ضعف بزرگی برای آن محسوب می‌شود. takeoff-3 (4)از گرافیک و گیم‌پلی که بگذریم، به امکانات خوب این بازی می‌رسیم. بر فرض مثال، شما با مراجعه به پوشه دیتای بازی در حافظه، می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را در آن کپی کرده و موقع رانندگی آن را از ضبط خودرویتان پخش کنید.takeoff-3 (6)در مجموع، اگر بر روی گیم‌پلی بازی تمرکز بیشتری می‌شد، تیکاف 3 می‌توانست موفقیت بیشتری نیز به دست بیاورد، چرا که تمام فاکتورهای لازم برای موفقیت از جمله گرافیک بسیار خوب، داستان جالب و امکانات زیاد را در خود جای داده است. شما نیز می‌توانید از طریق لینک زیر، بازی جالب تیکاف 3 را دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید.badge-g

3 در مورد “بررسی بازی تیکاف 3: یک ماشین سواری ایرانی!”

  1. سلام
    گوشیم honor 4c هستش
    رمش دو گیگه و سی پی یو هشت هسته.
    بازی اسفالت 7 و 8 ، nfs nolimit,most wanted روش نصبه…
    اونوقت این بازی رو اجرا نمیکنه…
    این ضعف برنامه نویسای ایرانی رو نشون میده…
    فک کنم رو هر پردازنده ای اجرانمیشه…
    حد اقل یه لیست از پردازنده های تست شده بدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH