ال‌جی G4 به اندروید مارشملو بروزرسانی شد

cover-g4
بسیاری از افرادی که ال‌جی G4 دارند، از عدم عرضه اندروید نسخه 6.0 برای این پرچم‌دار ال‌جی ناراضی هستند و برای مدت‌ها منتظر رسیدن چنین بسته بروزرسانی خاصی باقی‌ مانده‌اند. با این‌ وجود به نظر می‌رسد که سرانجام این موضوع برای صاحبان ال‌جی G4 به حقیقت پیوسته‌ است. ابتدا این بروزرسانی در کشور لهستان عرضه شد و پس از مدتی نیز در ماه دسامبر سال گذشته، شاهد عرضه این آپدیت در کشور کره جنوبی بودیم. امروز نیز تعدادی از شرکت‌های مخابراتی کانادایی به دنبال این بروزرسانی رفته‌اند تا بتوانند امنیت نرم‌افزاری دستگاه‌های خود را تامین کنند.

شرکت مخابراتی Telus شرایط این کار را مهیا کرده است و گفته می‌شود که در روز 3 فوریه، کاربران این شبکه مخابراتی با پیام بروزرسانی مربوطه روبه‌رو خواهند شد. شرکت مخابراتی Bell نیز چندان از این قافله عقب نیست ولی هنوز برنامه‌ریزی را برای کاربران خود انجام نداده و به‌ این‌ ترتیب معلوم نیست که کسانی که ال‌جی G4 را از این اپراتور خریداری کرده‌اند، چه زمانی این بسته بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

همان‌طور که قاعدتا می‌دانید، اندروید 6.0 مارشملو، تعدادی از ترفندهای مفید را به این سیستم عامل خواهد افزود که شامل مواردی مانند بهینه‌سازی مدیریت مصرف باتری نیز هست. این مزیت موجب می‌شود تا نوع جدیدی از اسلیپ برای تلفن همراه شما امکان‌پذیر شود که این سیستم به نحوی طراحی شده است که بتوان از آخرین ذرات انرژی موجود در دستگاه نیز استفاده کرد. هم‌چنین سیستم جستجوی محتوا به‌واسطه ساختار Google now هوشمندتر شده و می‌تواند به‌مانند یک دستیار مجازی عمل کند؛ این دستیار مجازی اطلاعات مرتبط با نتایج جستجو را در وضعیتی مرتبط با مواردی که کاربر بر روی صفحه‌نمایش خود مورد استفاده قرار داده است، به نمایش می‌گذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH