آواژنگ به خریداران مادربرد گیگابایت Z170X-GAMING 3 هدیه نوروزی می‌دهد

Pic-2

از عرضه چیپست Z170 با پشتیبانی از سی‌پی‌یوهای Skylake از سوی کمپانی Intel مدتی می‌گذرد، در همین راستا کمپانی‌های مختلفی در زمینه تولید مادربرد، بردهای متنوعی را عرضه کرده‌اند که هر کدام برای کاربری خاص طراحی و تولید شده‌اند. در این راستا کمپانی گیگابایت پیشرو در عرضه و تولید مادربرد محصولات خود را با استفاده از سوکت LGA1151 و چیپ‌ست‌های گوناگون عرضه کرده است.

تمامی این بردها در سه دسته G1 Gaming – Overclocking – Ultra Durable عرضه شده‌اند که لقب دوست داشتنی‌ترین محصول را می‌توان به مادربرد Z170X-Gaming 3 داد که علاوه بر دارا بودن امکانات مادربردهای پرچم‌دار این شرکت از قیمت اقتصادی بهره می‌برد.

این محصول در کنار خانواده بزرگ G1 Gaming گیگابایت از امکانات و قابلیت‌های فراوانی بهره جسته است؛ از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به پشتیبانی از رم‌های DDR4، دارا بودن پیشرفته‌ترین چیپست صوتی ساخت شرکت Real tek، کارت شبکه Killer E2201، مدار تغذیه با تکتولوژی منحصر به فرد Ultra Durable و چیپست Intel USB 3.1 اشاره کرد. کنترولر انحصاری اینتل بر روی این برد برای درگاه های USB3.1 Type-C/Type-A استفاده شده است که قابلیت تبادل اطلاعات با سرعت 16GB/S را برای کاربران فراهم می‌سازد و این سریع‌ترین کنترلر برای تبادل اطلاعات در بین مادربردهای تولید شده تا به امروز است.

همچنین گیگابایت در این  مادربرد ویژگی‌های انحصاری خود شامل یک پوشش فلزی با نام Ultra Durable Shield بر روی اسلات‌های PCI-Express، استفاده از چیپست انحصاری Turbo B-Clock و استفاده از فناوری صوتی G1 Gaming و خازن‌های الکترولیتی به همراه DAC-UPهای صوتی قرار داده است و با این امکانات مادربرد معرفی شده را دارای امضای خانواده G1 Gaming کرده است.

آواژنگ به عنوان تنها نماینده رسمی گیگابایت در ایران یک هدیه ویژه برای خریداران مادربردهای Z170X-Gaming 3  در نظر گرفته و خریدارانی که مادربردهای Z170X-Gaming 3 با شماره سریال‌های دارای چهار رقم ابتدایی SN1534 تا SN1611 را خریداری کنند، می‌توانند از 3 سال گارانتی تعویض طلایی آواژنگ بهره بگیرند، همچنین شرکت آواژنگ ماکروسایت ویژه‌ای تهیه کرده است که با ثبت شماره سریال خود از فعال سازی این طرح اطمینان حاصل فرمایید. برای اطلاعات بیشتر لطفا به لینک: gaming3.avajang.com مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH